Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje, važna etapa odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 649514)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Fajdetić, M. ; Fajdetić, A. Vrednovanje, važna etapa odgojno-obrazovnog procesa // Državni stručni skup za učitelje i nastavnike matematike / Lesar, N., Nikolaus, V. (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017. str. 52-58

Podaci o odgovornosti

Fajdetić, M. ; Fajdetić, A.

hrvatski

Vrednovanje, važna etapa odgojno-obrazovnog procesa

Mjerenje razina učenikovih postignuća tijekom praćenja, provjeravanja, kontroliranja, ispitivanja, vrednovanja i ocjenjivanja predmet su izučavanja suvremene didaktike i školske dokimologije, znanosti utemeljene sredinom tridesetih godina 20. stoljeća.Iz do sada objavljenih istraživanja školskog procjenjivanja, vrednovanja i ocjenjivanja, možemo izdvojiti dva temeljna dokimološka pristupa. Prvi se odnosi na otkrivanje i identifikaciju svih čimbenika koji negativno utječu na školsko procjenjivanje/vrednovanje znanja i drugi koji određuje proučavanja u kojima se nastoje praksi ponuditi postupci koji mogu otkloniti utjecaj nepoželjnih čimbenika, te ne manje važno, kako je znanje moguće procjenjivati prema jednakim i stalnim mjerilima za sve učenike. Dakle, sastavni dio odgojno-obrazovnog procesa, nastave i učenja jest praćenje razvoja učenika te ocjenjivanje njegovih postignuća. Vrednovanje pak, zajednički čine postupci mjerenja i procjenjivanja, tijekom kojeg se sintetički sažimaju sve spoznaje o učeniku, rezultati mjerenja te procjene. Ocjenjivanje možemo definirati kao proces tijekom kojega se procjenjuju jesu li ostvareni ciljevi odgojno- obrazovnog rada. Ocjena služi kao povratna informacija i smjernica svim dionicima za daljnji rad. U ovom radu razmatra se postupak vrednovanja - što i na koji način vrednujemo, zatim čimbenici koji utječu na vrednovanje i ocjenjivanje te kako unaprijediti vrednovanje i ocjenjivanje znanja u školi.

vrednovanje, odgoj i obrazovanje, proces

nije evidentirano

engleski

Evaluation, important stage of education process

nije evidentirano

evaluation, education, process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

52-58.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Državni stručni skup za učitelje i nastavnike matematike

Lesar, N., Nikolaus, V.

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

Podaci o skupu

Državni stručni skup za učitelje i nastavnike matematike

pozvano predavanje

26.06.2017-28.06.2017

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija