Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca (CROSBI ID 649508)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Licul, Nina ; Linardić, Letricija
hrvatski
Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca
Likovni istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca (LIADO), jedina je škola u Republici Hrvatskoj s verificiranim programom od 1992. godine. U školu se prema strogim kriterijima uključuju odabrani, potencijalno likovno daroviti učenici iz svih osnovnih škola u gradu Rijeci, koji na dodatnom testiranju ostvare najveći broj bodova iz različitih testova. Njihov se rad na različite načine prati tijekom četiri godine. Uočen je problem nedostatka strukturiranog i sustavnog praćenja i vrednovanja s ciljem prijenosa informacija o učeničkim postignućima među učiteljima likovne kulture. Stoga je potrebno istražiti specifičnosti likovnog stvaralaštva darovitih učenika u svrhu formiranja smjernica za praćenje i vrednovanje. Smjernice bi pomogle učiteljima pri harmoniziranju i poticanju svih čimbenika likovnog stvaralaštva darovitih učenika te vrednovanju likovnih radova. Takvo sustavno praćenje i vrednovanje pozitivno bi utjecalo na napredak u likovnom izražavanju učenika i u poticanju razvoja učeničkih potencijala. S obzirom da je darovitost višedimenzionalna kategorija, za sustavno praćenje i vrednovanje nužno je istražiti faktore kreativnosti i likovnosti kao i individualne sklonosti likovno darovitih učenika. U radu su predstavljeni mogući faktori koji će utjecati na formiranje smjernica za praćenje i vrednovanje darovitih učenika.
faktori kreativnosti ; faktori vrednovanja ; poticanje likovnog stvaralaštva ; poticanje razvoja darovitosti ; vrednovanje likovnih radova
nije evidentirano
engleski
Guidelines for monitoring and evaluation of artistically gifted primary-school students
nije evidentirano
factors of creativity ; factors of evaluation ; encouragement of artwork creation ; encouragement of talents development ; evaluation of works of art
nije evidentirano
Podaci o prilogu
405-414.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Zrilić, Smiljana
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
978-953-331-135-7
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveno-stručni skup Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
predavanje
25.02.2016-27.02.2016
Zadar, Hrvatska