Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca (CROSBI ID 649508)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Licul, Nina ; Linardić, Letricija Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 405-414

Podaci o odgovornosti

Licul, Nina ; Linardić, Letricija

hrvatski

Smjernice za praćenje i vrednovanje likovno darovitih osnovnoškolaca

Likovni istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca (LIADO), jedina je škola u Republici Hrvatskoj s verificiranim programom od 1992. godine. U školu se prema strogim kriterijima uključuju odabrani, potencijalno likovno daroviti učenici iz svih osnovnih škola u gradu Rijeci, koji na dodatnom testiranju ostvare najveći broj bodova iz različitih testova. Njihov se rad na različite načine prati tijekom četiri godine. Uočen je problem nedostatka strukturiranog i sustavnog praćenja i vrednovanja s ciljem prijenosa informacija o učeničkim postignućima među učiteljima likovne kulture. Stoga je potrebno istražiti specifičnosti likovnog stvaralaštva darovitih učenika u svrhu formiranja smjernica za praćenje i vrednovanje. Smjernice bi pomogle učiteljima pri harmoniziranju i poticanju svih čimbenika likovnog stvaralaštva darovitih učenika te vrednovanju likovnih radova. Takvo sustavno praćenje i vrednovanje pozitivno bi utjecalo na napredak u likovnom izražavanju učenika i u poticanju razvoja učeničkih potencijala. S obzirom da je darovitost višedimenzionalna kategorija, za sustavno praćenje i vrednovanje nužno je istražiti faktore kreativnosti i likovnosti kao i individualne sklonosti likovno darovitih učenika. U radu su predstavljeni mogući faktori koji će utjecati na formiranje smjernica za praćenje i vrednovanje darovitih učenika.

faktori kreativnosti ; faktori vrednovanja ; poticanje likovnog stvaralaštva ; poticanje razvoja darovitosti ; vrednovanje likovnih radova

nije evidentirano

engleski

Guidelines for monitoring and evaluation of artistically gifted primary-school students

nije evidentirano

factors of creativity ; factors of evaluation ; encouragement of artwork creation ; encouragement of talents development ; evaluation of works of art

nije evidentirano

Podaci o prilogu

405-414.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Zrilić, Smiljana

Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

978-953-331-135-7

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni skup Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano