Zadovoljstvo, kompetentnost i izvori stresa kod nastavnika klavira (CROSBI ID 240255)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Franceschi, Ivana ; Reić Ercegovac, Ina
hrvatski
Zadovoljstvo, kompetentnost i izvori stresa kod nastavnika klavira
Cilj ovoga rada bio je istražiti neke aspekte posla nastavnika klavira kao specifičnog oblika nastavnog rada koji se razlikuje od rada nastavnika u općeobrazovnim predmetima i školama. U istraživanju je sudjelovalo 69 nastavnika klavira iz nekoliko glazbenih škola dalmatinskih županija. Rezultati su pokazali dobne specifičnosti u samoprocjeni uspješnosti nastavnika, kao i različita postignuća nastavnika s obzirom na duljinu iskustva. Nastavnici su najvišom procijenili motivaciju u radu s osobito talentiranim učenicima, odlaske na učenička klavirska natjecanja i sudjelovanja na seminarima drugih klavirskih pedagoga. Većina nastavnika uspješno kontrolira stres u razredu i školskom kolektivu, a kao najveći izvor stresa procijenili su međuljudske odnose te radno opterećenje zbog preopterećenosti nastave u popodnevnim smjenama te prekratkih perioda odmora.
samoprocjena uspješnosti i zadovoljstva ; motivacija ; klavirska natjecanja ; nastavnički stres
nije evidentirano
engleski
Satisfaction, competence and stresors in piano teachers
nije evidentirano
satisfaction self-assessment ; success self-assessment ; motivation ; piano competition ; teacher stress
nije evidentirano