Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru (CROSBI ID 649403)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ivanković, Darija ; Romić, Danijela Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, Milan ; Žiljak, T. (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 49-61

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Darija ; Romić, Danijela

hrvatski

Razvoj ljudskih potencijala kroz cjeloživotno učenje - stajališta studenata Veleučilišta Lavoslav Ružička u Vukovaru

Ulaskom u Europsku uniju i društvo znanja, Hrvatska je definirala svoje nacionalne prioritete. U cilju jačanja ljudskih potencijala i gospodarstva općenito, obrazovanje i osposobljavanje prepoznati su kao temelji dugoročnog razvoja društva u cijelosti. U današnje vrijeme kada fond znanja vrtoglavo raste, a mnoge stare spoznaje brzo zastarijevaju, neodrživo je smatrati da se obrazovanje zaustavlja izlaskom iz srednje škole ili fakulteta. Obrazovanje se prolongira na čitav život pojedinca i pretpostavlja usvajanje cjeloživotnog učenja koje vodi prema rastu i osnaživanju ljudskog potencijala. Osim toga, cjeloživotno učenje, kao novi razvojni pravac u učenju i obrazovanju, nije rezervirano samo za područje formalnog obrazovanja, već svoju primjenu nalazi i u području zapošljavanja, ekonomskog napretka i socijalnog isključenja. U radu se polazi od hipoteze da studenti shvaćaju važnost usvajanja cjeloživotnog učenja kako bi ostali konkurentni cijeli svoj radni vijek i kako bi ostvarili ekonomsku sigurnost. Istraživanje je provedeno među redovnim i izvanrednim studentima Veleučilišta Lavoslava Ru- žičke u Vukovaru (N=200) sva tri stručna studija: Trgovine, Fizioterapije i Upravnog studija. Analiza rezultata je ohrabrujuća jer svjedoči o tome da mladi naraštaji, koji su temeljni društveni resurs, razumiju da usvajanje koncepta cjeloživotnog učenja bitno pridonosi razvoju mišljenja, učenja, stjecanja znanja, zapošljavanja i ekonomske sigurnosti tijekom cijelog radnog vijeka.

cjeloživotno učenje, ljudski potencijali, zapošljivost, Memorandum o cjeloživotnom učenju, Strategija obrazovanja odraslih, Vukovarsko-srijemska županija

nije evidentirano

engleski

HUMAN RESOURCES DEVELOPMENT THROUGH LIFELONG LEARNING - ATTITUDES OF STUDENTS OF UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES LAVOSLAV RUŽIČKA IN VUKOVAR

nije evidentirano

lifelong learning, human resources, employability, Memorandum on lifelong learning, Strategy for adult education, Vukovar-Syrmia County, University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukova

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-61.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013.

Matijević, Milan ; Žiljak, T.

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-98811-4-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice