Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavanje primjenom suvremene tehnologije u obrazovanju (CROSBI ID 240203)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Pejić Papak, Petra ; Grubišić Krmpotić, Hana Poučavanje primjenom suvremene tehnologije u obrazovanju // Život i škola = Life and school, Vol.LXII No.3 (2016), 153-162

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra ; Grubišić Krmpotić, Hana

hrvatski

Poučavanje primjenom suvremene tehnologije u obrazovanju

Razvoj informacijske tehnologije mijenja paradigme učenja i obrazovanja primjenom tehnologije u obrazovanju kroz uvođenje modela sustava za poučavanje te drugih suvremenih metoda i oblika poučavanja utemeljenih na informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji. Naglašena je didaktička dimenzija implementacije suvremenih tehnologija u nastavni proces te promjena didaktičkog gledišta dionika obrazovanja kao i samog subjekta. U tom kontekstu, suvremeno poučavanje se bazira na didaktičkom četverokutu koji, uz učenika, učitelja i nastavni sadržaj, uključuje i tehnologiju kao nezaobilazan element. Cilj rada usmjeren je na istraživanje stavova studenata i učitelja o poučavanju primjenom informacijsko komunikacijske tehnologije kojom se unaprjeđuje kvaliteta suvremenog obrazovanja. Za istraživanje stavova i spremnosti korištenja informacijsko komunikacijske tehnologije od strane studenata Integriranog preddiplomskog i diplomskog Učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Rijeci (N=145) korišten je anketni upitnik sastavljen od 36 čestica, dok je za učitelje iz šest škola Grada Rijeke i okolice (N=55) brojao 25 čestica. U analizi podataka dobiveni su rezultati koji ukazuju kako učitelji s manje godina staža imaju pozitivnije stavove i da su spremniji koristiti suvremene tehnologije u obrazovanju dok se kod studenata s obzirom na godine studija ne uočavaju razlike u spremnosti korištenja. Rezultati istraživanja uz primjere dobre prakse mogu poslužiti kao prijedlog mogućnosti primjene suvremene tehnologije u skladu sa strategijama i obrazovnim politikama.

didaktički četverokut, informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučavanje, suvremene tehnologije

nije evidentirano

engleski

Teaching with the use of Contemporary Technology in Education

nije evidentirano

contemporary technology, didactic quadrangle, information and communications technology, teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol.LXII No.3

2016.

153-162

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija