Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 881615

Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika


Bjedov, Vesna
Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika // Dijete, knjiga i novi mediji / Branimir Mendeš i Tea-Tereza Vidović Schreiber (ur.).
Split-Zagreb: Filozofski fakultet Split i Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2017. str. 131.-147. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 881615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika
(USE OF TEXTBOOKS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING)

Autori
Bjedov, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete, knjiga i novi mediji / Branimir Mendeš i Tea-Tereza Vidović Schreiber - Split-Zagreb : Filozofski fakultet Split i Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2017, 131.-147.

ISBN
978-953-352-005-6

Skup
Dijete, knjiga i novi mediji

Mjesto i datum
Split, Republika Hrvatska, 22.-23. rujna 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
didaktičko-metodička i komunikacijska osobitost udžbenika, učenici, učitelj hrvatskoga jezika
(didactic-methodical and communication feature of textbooks, students, Croatian language teacher)

Sažetak
U radu se govori o uporabi udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika, pri čemu se ponajprije ističu njegova obilježja – didaktičko-metodička te kominikacijska. Budući da je udžbenik primarno namijenjen učeniku, ali se njim koristi i nastavnik, posebna je pozornost posvećena uporabi udžbenika u procesu učenja i poučavanja hrvatskoga jezika. Cilj je utvrditi čestotu uporabe udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika u različitim etapama nastavnoga sata i to posebno u odnosu na učenika te posebno u odnosu na nastavnika. S obzirom na to, provedeno je istraživanje neposredne nastavne stvarnosti primjenom metodološkoga postupka promatranja nastave na uzorku od 35 čujno zabilježenih nastavnih sati hrvatskoga jezika. Rezultati su pokazali da je u polovici promatranih nastavnih sati hrvatskoga jezika zabilježena učenikova uporaba udžbenika i to dominantno u etapi istraživanja jezičnih činjenica. Kada je riječ o nastavnikovoj uporabi udžbenika, tada je ona, u promatranoj nastavi, bila minimalna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bjedov, Vesna
Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika // Dijete, knjiga i novi mediji / Branimir Mendeš i Tea-Tereza Vidović Schreiber (ur.).
Split-Zagreb: Filozofski fakultet Split i Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2017. str. 131.-147. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bjedov, V. (2017) Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika. U: Branimir Mendeš i Tea-Tereza Vidović Schreiber (ur.)Dijete, knjiga i novi mediji.
@article{article, author = {Bjedov, V.}, year = {2017}, pages = {131.-147.}, keywords = {didactic-methodical and communication feature of textbooks, students, Croatian language teacher}, isbn = {978-953-352-005-6}, title = {USE OF TEXTBOOKS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING}, keyword = {didactic-methodical and communication feature of textbooks, students, Croatian language teacher}, publisher = {Filozofski fakultet Split i Savez dru\v{s}tava Na\v{s}a djeca Hrvatske}, publisherplace = {Split, Republika Hrvatska} }