Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole (CROSBI ID 410841)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Radočaj-Jerković, Antoaneta Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole / Rojko, Pavel (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Rojko, Pavel

hrvatski

Uloga zborskoga pjevanja u kurikulumu suvremene škole

U doktorskom je radu istraženo zborsko pjevanje u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske. Na osnovi rezultata ponuđene su smjernice za kvalitetnije usklađivanje aktivnosti zborskoga pjevanja s općim ciljevima kurikuluma suvremene škole, interesima učenika i učitelja te nastojanjima stručnjaka za proširenjem umjetničkog utjecaja i djelovanja u području kreiranja kulture moderne škole. Utvrđeni su elementi koji utječu na ostvarenje uspjeha u zborskom pjevanju, pobuđuju zanimanje učenika te dovode do mogućega napretka. Znanstveni doprinos rada očituje se u utvrđivanju i definiranju višestrukosti uloga zborskoga pjevanju u kurikulumu suvremene škole u odnosu na usmjerenost prema potrebama učenika i škole. Teorijski dio rada razmatra pitanja teorija kurikuluma, kulture, umjetnosti, glazbene umjetnosti i zborskog pjevanja u školama. Ustanovljena je povijesna povezanost pjevanja kao individualne i skupne učeničke aktivnosti u školama s razvojem općeg glazbenog obrazovanja. Promjene u pristupu koje donosi predloženi pristup zborskom pjevanju u školama odnose se podjednako na aktivnosti učitelja i učenika, a obuhvaćaju: ravnopravno djelovanje na ostvarenju svih uloga zborskog pjevanja, kvalitetniji izbor nastavnih glazbenih sadržaja, proširenje kompetencija i permanentno obrazovanje učitelja, stvaranje i njegovanje partnerskih odnosa između nastavnika, učenika i roditelja, uključivanje učenika u proces kreiranja kurikuluma kao svojevrsnih sukreatora kurikuluma, poticanje aktivnog, suradničkog učenja među učenicima, razvijanje i afirmiranje cjelokupne učeničke ličnosti.

kurikulum ; suvremena škola ; zborsko pjevanje ; glazbena kultura ; izvannastavne aktivnosti

nije evidentirano

engleski

The role of choral singing in the modern school curriculum

nije evidentirano

curriculum ; modern schools ; choir singing ; music education ; extra-curricular activities ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

281

05.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija