Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

O manipulaciji u hrvatskim reklamnim tekstovima: „Savršen glam look by Vanesa!“ (CROSBI ID 649178)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vlastelić, Anastazija ; Morić-Mohorovičić, Borana O manipulaciji u hrvatskim reklamnim tekstovima: „Savršen glam look by Vanesa!“ // JEZIK KAO PREDMET PROUČAVANJA I JEZIK KAO PREDMET POUČAVANJA / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.). Zagreb: Srednja Europa, 2017. str. 415-425

Podaci o odgovornosti

Vlastelić, Anastazija ; Morić-Mohorovičić, Borana

hrvatski

O manipulaciji u hrvatskim reklamnim tekstovima: „Savršen glam look by Vanesa!“

Brojne su jezične strategije kojima se ostvaruju reklamne funkcije, a velik se dio njih odnosi na manipuliranje tvrdnjama, koje se kreću od stvarnih informacija o proizvodu do onih koje su potpuno lažne. Ipak, najveći dio tvrdnji ulazi u kategoriju između smjelih laži i stvarnih podataka o proizvodu. Suvremeni hrvatski reklamni tekstovi za kozmetičke proizvode namijenjene primarno ženama (prikupljeni s tiskanoga i internetskoga medija od 2013. do 2016. godine) pokazuju da se manipulacijske tehnike u njima mahom temelje na pobuđivanju straha od „kulturološki neprihvatljivih vrijednosti“ (npr. starenje, znoj, suhe usne i sl.) i nuđenja jednostavnih rješenja upravo obmanjujućim tvrdnjama. U tom se smislu i engleski jezik pokazao kao vrlo invazivna manipulacijska strategija.

manipulacija, reklama, engleski jezik, hrvatski jezik

Ovaj je rad rezultat istraživanja na projektu VEGA 1/0179/15 Manipulačno-komunikačné koncepcie v persuazívnych slovenských a chorvátskych mediálnych diskurzoch, koji financira Ministarstvo školstva, znanosti, istraživanja i sporta Republike Slovačke te Akademija znanosti Republike Slovačke i na znanstvenoistraživačkoj potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03.

engleski

Manipulation in Croatian advertisements: “Savršen glam look by Vanesa!“

nije evidentirano

manipulation, advertisement, English language, Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

415-425.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija

Zagreb: Srednja Europa

9789537963583

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija