Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Racionalni brojevi (CROSBI ID 410757)

Ocjenski rad | diplomski rad

Veček, Zrinka Racionalni brojevi / Juričić Devčić, Marija (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Veček, Zrinka

Juričić Devčić, Marija

hrvatski

Racionalni brojevi

Učenje matematike potiče intelektualni, duhovni i društveni razvoj učenika. Cilj učenja matematike je usvajanje temeljnih znanja koja su potrebna za bolje razumijevanje prirodnih zakonitosti te razvoj sposobnosti snalaženja u rješavanju različitih životnih problema. Matematika razvija logičko zaključivanje, maštu i stvaralačko mišljenje. Također razvija osjećaj za red, a učenicima pomaže u stvaranju navika kao što su točnost, urednost i sistematičnost, koje su korisne i potrebne u svakodnevnom životu. Učenje i vježbanje matematike može povećati sposobnost koncentracije i upornosti te jasnog, preciznog i sažetog izlaganja. Matematika je prisutna u svakodnevnom životu ljudi, u školi, na radnom mjestu i neophodna je u svijetu u kojem živimo. Pojam broja jedan je od osnovnih pojmova matematike. Brojevi su svugdje oko nas. Prvo se upoznajemo s prirodnim brojevima, a zatim se susrećemo i s drugim skupovima brojeva: razlomcima, decimalnim i cijelim brojevima... Skup racionalnih brojeva objedinjuje sve navedene brojeve i svojstva koja vrijede u njima u jedan novi skup brojeva koji je bitna osnova za daljnje učenje matematike. Zbog toga je osobito važno da učenici u osnovnoj školi steknu osnovna znanja o skupu racionalnih brojeva, o svojstvima koja vrijede za računske operacije u njemu, o primjeni u svakodnevnom životu i važnosti za buduće školovanje i život.

skup brojeva, razlomak, decimalni brojevi, racionalni brojevi, uspoređivanje

nije evidentirano

engleski

Rational numbers

nije evidentirano

set of numbers, fraction, decimal numbers, rational numbers, comparing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

01.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika