Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stanardardi kvalitetete Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 649065)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jurčević Lozančić, A. Stanardardi kvalitetete Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. 2017

Podaci o odgovornosti

Jurčević Lozančić, A.

hrvatski

Stanardardi kvalitetete Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Pitanje kvalitete i određenje kvalitete te načini njezina praćenja i unaprjeđenja specifični su, različitoga značenja za pojedince, ovisno o njihovom iskustvu, interesima, stavovima i vrijednostima. Definirati kvalitetu znači naći se pred mnogobrojnim pristupima i određenjima različitih autora (u svijetu i kod nas) u relativno bogatoj suvremenoj literaturi. Iako su sustavi praćenja i osiguranja kvalitete kulturološki uvjetovani, moguće je uočiti neke zajedničke poveznice koje ih međusobno određuju i uvjetuju. Najčešća polazišta svih modela osiguranja i praćenja kvalitete podrazumijeva pravo djeteta na kvalitetan rani razvoj i odgoj, što je naglašeno u Konvenciji o pravima djeteta (2001) i drugim međunarodnim dokumenatima o ljudskim pravima.Danas postoje jasni dokazi da sudjelovanje u kvalitetnim programima predstavlja dugoročne pozitivne ishode vezane za razvoj djeteta u različitim područjima ukoliko je predškolska ustanova kvalitetna.

odgojno-obrazovna ustanova, kvaliteta odgojno-obrazovne prakse, tradicionalni kurikulum, suvremeni kurikulum

nije evidentirano

engleski

Stanardardi quality of the National curriculum of early and preschool education

nije evidentirano

educational institution, quality of educational practice, traditional curriculum, contemporary curriculum,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2017.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

21.dani dječjih vrtića grada Zagreba: Standardizacija kvalitetete kao preduvjet razvoja kurikuluma dječjeg vrtića

ostalo

10.05.2017-10.05.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano