Stanardardi kvalitetete Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 649065)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčević Lozančić, A.
hrvatski
Stanardardi kvalitetete Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Pitanje kvalitete i određenje kvalitete te načini njezina praćenja i unaprjeđenja specifični su, različitoga značenja za pojedince, ovisno o njihovom iskustvu, interesima, stavovima i vrijednostima. Definirati kvalitetu znači naći se pred mnogobrojnim pristupima i određenjima različitih autora (u svijetu i kod nas) u relativno bogatoj suvremenoj literaturi. Iako su sustavi praćenja i osiguranja kvalitete kulturološki uvjetovani, moguće je uočiti neke zajedničke poveznice koje ih međusobno određuju i uvjetuju. Najčešća polazišta svih modela osiguranja i praćenja kvalitete podrazumijeva pravo djeteta na kvalitetan rani razvoj i odgoj, što je naglašeno u Konvenciji o pravima djeteta (2001) i drugim međunarodnim dokumenatima o ljudskim pravima.Danas postoje jasni dokazi da sudjelovanje u kvalitetnim programima predstavlja dugoročne pozitivne ishode vezane za razvoj djeteta u različitim područjima ukoliko je predškolska ustanova kvalitetna.
odgojno-obrazovna ustanova, kvaliteta odgojno-obrazovne prakse, tradicionalni kurikulum, suvremeni kurikulum
nije evidentirano
engleski
Stanardardi quality of the National curriculum of early and preschool education
nije evidentirano
educational institution, quality of educational practice, traditional curriculum, contemporary curriculum,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2017.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
21.dani dječjih vrtića grada Zagreba: Standardizacija kvalitetete kao preduvjet razvoja kurikuluma dječjeg vrtića
ostalo
10.05.2017-10.05.2017
Zagreb, Hrvatska