Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 880272

Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?


Turk, Marko; Ledić, Jasminka
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge? // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 95-104 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge?
(The European dimension in education: a challenge for educational specialists)

Autori
Turk, Marko ; Ledić, Jasminka

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 11 (2014), 2; 95-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Europska dimenzija u obrazovanju ; školski pedagozi ; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju
(European dimension in education ; educational specialist ; competencies of the European dimension in education)

Sažetak
Rasprave i istraživanja o europskoj dimenziji u obrazovanju godinama zauzimaju prostor u europskoj obra- zovnoj politici te znanstvenom i stručnom prostoru, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Također, tema nije bila dovedena u vezu s radom školskih pedagoga kao što nije otvarano pitanje kompetencija za implementaciju ovoga koncepta u njihov svakodnevni rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje i stručno usavršavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasminka Ledić, (2671)
Marko Turk, (319394)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts