Nastava i istraživanje u profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika (CROSBI ID 15202)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Ledić, Jasminka ; Turk, Marko
hrvatski
Nastava i istraživanje u profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika
U ovoj se znanstvenoj monogra ji donose rezultati dobiveni na temelju kombiniranja kvantitativnog i kvalitativnog istraživačkog pristupa, s posebnim naglaskom na opisivanje i objašnjavanje procesa profesionalne socijalizacije (mladih znanstvenika) u sustav visokoga obrazovanja i znanosti u Republici Hrvatskoj, povezujući ih s rezultatima već provedenog istraživanja u okviru ovoga projekta. U tom kontekstu ova monogra ja predstavlja logičan nastavak bavljenja temom kompetencija akademske profesije, ali i produbljuje prijašnje i donosi nove rezultate istraživanja o kompetencijama akademske profesije u Hrvatskoj, pritom se posebno usmjeravajući na mlade istraživače te njihove nastavničke i znanstveno-istraživačke kompetencije. Dva su glavna razloga za posebno sadržajno usmjerenje na mlade znanstvenike i navedene dvije skupine njihovih kompetencija. Prvi je razlog to što su se mladi znanstvenici u ranijim istraživa- njima na nacionalnoj razini, ali i u okviru ovoga projekta izdvojili kao posebna skupina dionika u sustavu visokoga obrazovanja čija je profesionalna iskustva potrebno dodatno istražiti i produbiti. Drugi je razlog diferencijacija temeljnih akademskih djelatnosti, u vezi s kojima većina novijih istraživanja upućuje na to da se nastava i istraživanje i dalje smatraju temeljnim akademskim djelatnostima, koje, nota bene, predstavljaju i okosnicu u radu mladih istraživača na sveučilištima.
visokoškolska nastava, istraživanje, mladi znanstvenici, profesionalna socializacija
nije evidentirano
engleski
Teaching and Research in the Professional Socialization of Junior Researchers
U ovoj se znanstvenoj monogra ji donose rezultati dobiveni na temelju kombiniranja kvantitativnog i kvalitativnog istraživačkog pristupa, s posebnim naglaskom na opisivanje i objašnjavanje procesa profesionalne socijalizacije (mladih znanstvenika) u sustav visokoga obrazovanja i znanosti u Republici Hrvatskoj, povezujući ih s rezultatima već provedenog istraživanja u okviru ovoga projekta. U tom kontekstu ova monogra ja predstavlja logičan nastavak bavljenja temom kompetencija akademske profesije, ali i produbljuje prijašnje i donosi nove rezultate istraživanja o kompetencijama akademske profesije u Hrvatskoj, pritom se posebno usmjeravajući na mlade istraživače te njihove nastavničke i znanstveno-istraživačke kompetencije. Dva su glavna razloga za posebno sadržajno usmjerenje na mlade znanstvenike i navedene dvije skupine njihovih kompetencija. Prvi je razlog to što su se mladi znanstvenici u ranijim istraživa- njima na nacionalnoj razini, ali i u okviru ovoga projekta izdvojili kao posebna skupina dionika u sustavu visokoga obrazovanja čija je profesionalna iskustva potrebno dodatno istražiti i produbiti. Drugi je razlog diferencijacija temeljnih akademskih djelatnosti, u vezi s kojima većina novijih istraživanja upućuje na to da se nastava i istraživanje i dalje smatraju temeljnim akademskim djelatnostima, koje, nota bene, predstavljaju i okosnicu u radu mladih istraživača na sveučilištima.
teaching, research, junior researchers, professional socialization
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2017.
978-953-7975-55-5
328
objavljeno