Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi mentoriranja kvalitativnih istraživanja (CROSBI ID 239915)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Žižak, Antonija Izazovi mentoriranja kvalitativnih istraživanja // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 3; 367-392. doi: 10.3935/ljsr.v21i3.6

Podaci o odgovornosti

Žižak, Antonija

hrvatski

Izazovi mentoriranja kvalitativnih istraživanja

U radu se polazi od određenja mentoriranja kao podržavajućeg procesa u kojem kompetentnija i iskusnija osoba poučava, prijateljski prihvaća, podupire i štiti, ohrabruje, savjetuje, te služi kao model manje iskusnoj osobi s ciljem njenog profesionalnog i/ili osobnog razvoja i to u kontekstu podržavajućeg odnosa. Cilj rada je predstaviti i analizirati neke od izazova mentoriranja doktorskih studenata koji u svojim istraživanjima primjenjuju kvalitativnu metodologiju. U tu svrhu identificirana literatura analizirana je na način koji omogućava prikaz saznanja o mentoriranju u funkciji izgradnje profesionalnog identiteta općenito, a potom i specifična obilježja mentoriranja doktorskih studenata. U završnom dijelu rada, na temelju priloga nekoliko istraživača u području kvalitativne metodologije, ukratko su opisana osobna iskustva izazova mentoriranja doktorskih studenata. Pregled literature omogućio je prepoznavanje i opisivanje uobičajenih izazova mentoriranja doktorskih studenta, koji uglavnom proizlaze iz obilježja i kompetencija studenata i procesa mentoriranja. Uz te, kao specifični izazovi mentoriranja studenata koji primjenjuju kvalitativnu metodologiju prepoznate su kompetencije mentora i studenata, načina mentoriranja i neka obilježja istraživačkog procesa. Prikazana osobna iskustva mentoriranja u skladu su s nalazima iz literature pa u tom smislu imaju funkciju ilustracije.

mentoriranje ; obilježja mentoriranja doktorskih studenata ; kvalitativna metodologija

nije evidentirano

engleski

Chalenges of mentoring qualitative studies

nije evidentirano

mentoring ; characteristics of Ph.D.students mentoring ; qualitative methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (3)

2014.

367-392

objavljeno

1846-5412

1848-7971

10.3935/ljsr.v21i3.6

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice