Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 879484

Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup


Brajdić Vuković, Marija; Ledić, Jasminka
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup // Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika / Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 2017. str. 13-38


Naslov
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup
(The professional socialization of junior researchers: theoretical and methodological approach)

Autori
Brajdić Vuković, Marija ; Ledić, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika

Urednik/ci
Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija

Izdavač
Filozofski fakultet u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2017

Raspon stranica
13-38

ISBN
978-953-7975-56-2

Ključne riječi
Mikro mezo makro nivo analize, profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika, fenomenologija, narativna analiza
(Micro mezzo macro level of analysis, professional socialization of junior researchers, phenomenology, narrative analysis)

Sažetak
U poglavlju „Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodo loški pristup”, čije su autorice ujedno i urednice knjige, opisuje se smještaj projekta APROFRAME u širi istraživački problem, dosadašnje nalaze istraživanja i relevantnu domaću i međunarodnu literaturu, uz iznošenje odlika, prepreka i čimbenika koji utječu na razvoj i djelovanje akademske profesije danas. Potom se razrađuje teorijska podloga istraživanja, teorije profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika iz različitih očišta, koje su potom operacionalizirane kroz mikro, mezo imakro razinu analize, odnosno na proučavanje utjecaja discipline, organizacije i osobnog života mladih znanstvenika na njihovu profesionalnu socijalizaciju. U dijelu povezanom s metodom, obrazlaže se odabir kvalitativne metodologije istraživanja te fenomenološko i narativno očište koje je podloga za razradu istraživačkih pitanja kao i instrumenata, načina prikupljanja podataka te analizu rezultata istraživanja. Uz obrazloženje uzoraka i postupaka terenskog postupanja, na kraju je opisano i sporazumno i narativno kodiranje koje je poslužilo kao temelj za sve kasnije analize na temelju kojih su napisani radovi izloženi u ovoj knjizi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka,
Hrvatski studiji, Zagreb