Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup (CROSBI ID 58772)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Brajdić Vuković, Marija ; Ledić, Jasminka
hrvatski
Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodološki pristup
U poglavlju „Profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika: Teorijsko-metodo loški pristup”, čije su autorice ujedno i urednice knjige, opisuje se smještaj projekta APROFRAME u širi istraživački problem, dosadašnje nalaze istraživanja i relevantnu domaću i međunarodnu literaturu, uz iznošenje odlika, prepreka i čimbenika koji utječu na razvoj i djelovanje akademske profesije danas. Potom se razrađuje teorijska podloga istraživanja, teorije profesionalne socijalizacije mladih znanstvenika iz različitih očišta, koje su potom operacionalizirane kroz mikro, mezo imakro razinu analize, odnosno na proučavanje utjecaja discipline, organizacije i osobnog života mladih znanstvenika na njihovu profesionalnu socijalizaciju. U dijelu povezanom s metodom, obrazlaže se odabir kvalitativne metodologije istraživanja te fenomenološko i narativno očište koje je podloga za razradu istraživačkih pitanja kao i instrumenata, načina prikupljanja podataka te analizu rezultata istraživanja. Uz obrazloženje uzoraka i postupaka terenskog postupanja, na kraju je opisano i sporazumno i narativno kodiranje koje je poslužilo kao temelj za sve kasnije analize na temelju kojih su napisani radovi izloženi u ovoj knjizi.
mikro mezo makro nivo analize, profesionalna socijalizacija mladih znanstvenika, fenomenologija, narativna analiza
nije evidentirano
engleski
The professional socialization of junior researchers: theoretical and methodological approach
nije evidentirano
micro mezzo macro level of analysis, professional socialization of junior researchers, phenomenology, narrative analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
13-38.
objavljeno
Podaci o knjizi
Narativi o profesionalnoj socijalizaciji mladih znanstvenika
Ledić, Jasminka ; Brajdić Vuković, Marija
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2017.
978-953-7975-56-2