Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

VIOLATION OF ORTHOGRAPHIC NORMS DURING EARLY LINGUISTIC INFORMAL COMMUNICATION (EXEMPLIFIED BY THE SMS MESSAGES AND FACEBOOK SOCIAL) (CROSBI ID 239860)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vrsaljko, Slavica ; Ljubimir Tea VIOLATION OF ORTHOGRAPHIC NORMS DURING EARLY LINGUISTIC INFORMAL COMMUNICATION (EXEMPLIFIED BY THE SMS MESSAGES AND FACEBOOK SOCIAL) // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 155-163

Podaci o odgovornosti

Vrsaljko, Slavica ; Ljubimir Tea

engleski

VIOLATION OF ORTHOGRAPHIC NORMS DURING EARLY LINGUISTIC INFORMAL COMMUNICATION (EXEMPLIFIED BY THE SMS MESSAGES AND FACEBOOK SOCIAL)

SAŽETAK SMS poruke i komuniciranje ne internetskim društvenim mrežama sve su rašireniji oblici neformalnoga komuniciranja. Mobilne telefone imaju gotovo svi, a osim toga otvaraju profile internetskih društvenih mreža tako se dopisujući sa svojim vršnjacima. U pisanju se poruka bilježi velik broj pravopisnih pogrešaka, i to onih čije je usvajanje predviđeno u nižim razredima osnovne škole. Kako bi se utvrdila razina ovladanosti pravopisnom normom, analizirat će se poruke i komentari s društvenih mreža učenika četvrtih razreda. Radom će se nastojati ukazati na potrebu temeljitijeg pristupa toj problematici s obzirom na to da istraživanja ukazuju na njihovo ponavljanje i u daljnjem obrazovanju, a i u svakodnevnoj praksi odrasle populacije.

SMS messages, social networking, spelling errors, qualitative analysis

ABSTRACT SMS messaging and communicating on social networks are increasingly widespread forms of informal communication. Mobile phones have almost all, and in addition they open profiles on the Internet social network, corresponding in this way with their peers. In writing messages is being recorded a large number of spelling errors, most of errors are those whose adoption is foreseen in the the lower grades of elementary school. In order to determine the level of mastery of linguistic norms, the message will be analysed as well as comments from the social networks of fourth-grade students.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2013.

155-163

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

nije evidentirano