Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu (CROSBI ID 648802)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Letina, Alena Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). Zadar, 2016. str. 241-253

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

Podupiranje razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu

U ovome radu analizira se potreba za podupiranjem razvoja prirodoslovno darovitih učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu. U tu svrhu provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ispitati podršku učitelja razredne nastave razvoju prirodoslovno darovitih učenika na primarnom stupnju obrazovanja, odnosno utvrditi njihovo mišljenje o primjeni određenih strategija za podupiranje razvoja darovitih učenika u početnoj nastavi prirodoslovlja. Analizirana je sklonost učitelja prema postupcima kurikulumske adaptacije odnosno diferencijacije i individualizacije učenja u prirodoslovnom području, ekstrakurikulumskoj amplifikaciji i obogaćivanju kurikuluma početne nastave prirodoslovlja, djelomičnoj ili potpunoj akceleraciji prirodoslovno darovitih učenika te homogenom ili djelomično homogenom razvrstavanju u skupine s obzirom na njihove specifične sposobnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku 107 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su kako učitelji samo djelomično podržavaju navedene postupke te je u tom smislu potreban njihov profesionalni razvoj koji će rezultirati odgovarajućim spoznajama o važnosti i učinkovitosti provođenja navedenih strategija za razvoj prirodoslovno darovitih učenika na primarnom stupnju obrazovanja. Bez podrške učitelja i obrazovne politike odgovarajućem obrazovanju darovitih učenika u prirodoslovnom području, neće postojati mogućnost za sustavan razvoj iznimnih sposobnosti koje daroviti učenici iskazuju.

akceleracija, darovitost, diferencijacija, obogaćivanje, početna nastava prirodoslovlja

nije evidentirano

engleski

Supporting the development of scientific gifted students in the first educational cycle

nije evidentirano

acceleration, talent, differentiation, enrichment, initial teaching of science

nije evidentirano

Podaci o prilogu

241-253.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Zrilić, Smiljana

Zadar:

978-953-331-135-7

Podaci o skupu

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

predavanje

25.02.2016-27.02.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija