Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 239854)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena ; Ištvanić, Marija
hrvatski
Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva
U radu se razmatraju prednosti primjene mentalnih mapa u odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na njihovu uporabu u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izloženi su rezultati istraživanja čiji je temeljni cilj bio utvrditi kompetencije budućih učitelja za primjenu tehnike mentalnog mapiranja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 studenata učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Dobiveni rezultati pokazuju visok stupanj znanja studenata o osnovnim obilježjima mentalnih mapa i zakonitostima njihove izrade te pozitivno mišljenje o njihovoj primjeni u nastavi prirode i društva. Međutim, studenti samoprocjenjuju da su njihove sposobnosti za primjenu mentalnog mapiranja samo djelomično razvijene te se stoga preporučaju postupci za kvalitetnije osposobljavanje budućih učitelja za primjenu navedene tehnike.
mentalne mape, nastava prirode i društva, učinkovitost, studenti učiteljskog studija ;
nije evidentirano
engleski
Future teachers competencies for implementation mental mapping in science and social studies teaching
nije evidentirano
effectiveness, future teacher, mental maps, Science and social studies teaching ;
nije evidentirano