Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi (CROSBI ID 15173)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Filipović, Ana Thea Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi. Zagreb: Kršćanska sadašnjost, 2017

Podaci o odgovornosti

Filipović, Ana Thea

hrvatski

Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi

U knjizi se polazi od aktualnosti zahtjeva za socijalnim učenjem koje osposobljava: za pozitivnu interpersonalnu komunikaciju i socijalnu interakciju, utemeljenu na etičnosti i uvažavanju autonomije drugih osoba, za priznavanje, prihvaćanje i razumijevanje drugih i drukčijih, za suradnju u obavljanju zadataka, za izgradnju pravednih društvenih odnosa i skladan život u zajednici u sve pluralnijem, povezanom i međuovisnom svijetu. Cilj istraživanja bio je ispitati značenje i pozadinu važnosti socijalnog učenja te semantički povezanih pojmova, a zatim prikazati različite dimenzije i suodnose socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi.

Socijalna kompetencija, socijalno učenje, etičko učenje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo

nije evidentirano

engleski

Learning to Live Together. Dimensions of Social Learning from Pedagogical and Theological Perspectives

nije evidentirano

Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Kršćanska sadašnjost

2017.

978-953-11-1066-2

200

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija, Socijalne djelatnosti