Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi (CROSBI ID 15173)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Filipović, Ana Thea
hrvatski
Učiti živjeti zajedno. Dimenzije socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi
U knjizi se polazi od aktualnosti zahtjeva za socijalnim učenjem koje osposobljava: za pozitivnu interpersonalnu komunikaciju i socijalnu interakciju, utemeljenu na etičnosti i uvažavanju autonomije drugih osoba, za priznavanje, prihvaćanje i razumijevanje drugih i drukčijih, za suradnju u obavljanju zadataka, za izgradnju pravednih društvenih odnosa i skladan život u zajednici u sve pluralnijem, povezanom i međuovisnom svijetu. Cilj istraživanja bio je ispitati značenje i pozadinu važnosti socijalnog učenja te semantički povezanih pojmova, a zatim prikazati različite dimenzije i suodnose socijalnog učenja u pedagoškoj i teološkoj perspektivi.
Socijalna kompetencija, socijalno učenje, etičko učenje, inkluzivna pedagogija, zajednica, prijateljstvo
nije evidentirano
engleski
Learning to Live Together. Dimensions of Social Learning from Pedagogical and Theological Perspectives
nije evidentirano
Social competence, social learning, ethical learning, inclusive pedagogy, community, friendship
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Kršćanska sadašnjost
2017.
978-953-11-1066-2
200
objavljeno