Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uporaba kognitivnih, metakognitivnih i kompenzacijskih strategija u pisanoj proizvodnji na hrvatskome kao inome jeziku (CROSBI ID 648566)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Cvitanušić Tvico, Jelena ; Korajac, Aida Uporaba kognitivnih, metakognitivnih i kompenzacijskih strategija u pisanoj proizvodnji na hrvatskome kao inome jeziku // Savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika. 3. zbornik radova. / Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio-Toni (ur.). Zagreb: FF Press, 2016. str. 29-39

Podaci o odgovornosti

Cvitanušić Tvico, Jelena ; Korajac, Aida

hrvatski

Uporaba kognitivnih, metakognitivnih i kompenzacijskih strategija u pisanoj proizvodnji na hrvatskome kao inome jeziku

Pisana proizvodnja u procesu ovladavanja inim jezikom iznimno je složena jezična vještina koja se mora poučavati. Pisanje je aktivnost koja omogućuje uvid u različite vrste učenikovih komunikacijskih kompetencija kao što su jezična (leksička, gramatička, semantička i ortografska), sociolingvistička koja se odnosi na poznavanje društvenih uvjeta za uporabu jezika i pragmatična kompetencija koja uključuje funkcionalnu uporabu jezika, tj. različite jezične uloge i govorne činove. Prilikom oblikovanja pisanih tekstova učenici se, osim usvojenim znanjima, služe i nekim kognitivnim ili spoznajnim strategijama koje podrazumijevaju konkretnu manipulaciju ili transformaciju materijala, metakognitivnim ili metaspoznajnim strategijama koje služe organiziranju i planiranju učenja te kompenzacijskim strategijama, odnosno strategijama nadoknađivanja kao što je pogađanje, opisivanje, preformuliranje, prenošenje značenja. Navedene strategije upotrebljavaju se u svrhu prevladavanja ograničenja u pisanoj proizvodnji na stranome jeziku. Cilj je ovog istraživanja dobiti uvid u to kojim se strategijama učenja (te dominiraju li jedne strategije pred drugima ovisno o stupnju ovladavanja jezikom) pri proizvodnji pisanoga teksta na HIJ-u, točnije, eseja na zadanu temu, služe polaznici koji hrvatski jezik na Croaticumu uče dva semestra na stupnjevima B1+ i B2 prema ZEROJ-u.

strategije, pisana proizvodnja, polustrukturirani intervju, dijaloški dnevnik, vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Using cognitive, metacognitive and compensation strategies in written production in Croatian as L2

nije evidentirano

strategies, written production, semi-structured interview, dialog journals, assesment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

29-39.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Banković-Mandić, Ivančica ; Čilaš Mikulić, Marica ; Juričić, Antonio-Toni

Zagreb: FF Press

978-953-175-597-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija