Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poštujmo, uključimo, uvažimo: Analiza stanja dječje participacije u Hrvatskoj (CROSBI ID 15168)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Jeđud Borić, Ivana ; Mirosavljević, Anja ; Šalinović, Marijana Poštujmo, uključimo, uvažimo: Analiza stanja dječje participacije u Hrvatskoj. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2017

Podaci o odgovornosti

Jeđud Borić, Ivana ; Mirosavljević, Anja ; Šalinović, Marijana

hrvatski

Poštujmo, uključimo, uvažimo: Analiza stanja dječje participacije u Hrvatskoj

Prepoznata je potreba za stjecanjem dubljeg i cjelovitijeg uvida u participaciju djece u Hrvatskoj, odnosno analize stanja u odnosu na sudjelovanje djece kroz četiri aspekta: zakonsko uređenje, istraživanja o dječjoj participaciji, poučavanje o dječjoj participaciji te prikaz primjera dobre prakse sudjelovanja djece. S tim u vezi, istraživački tim od pet znanstvenica s Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta (studijski program Socijalna pedagogija) i Filozofskog fakulteta (studij Pedagogije), u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku, proveo je tijekom 2015. analizu stanja u području dječje participacije u Hrvatskoj. Poseban fokus u analizi stavljen je na sudjelovanje djece iz tzv. ranjivih skupina, koja su u većem riziku od nesudjelovanja ili manjeg sudjelovanja zbog svojih osobnih obilježja, teškoća te uvjeta života koji im otežavaju participaciju. Namjera je da saznanja dobivena iz ove studije budu temelj za buduća istraživanja o dječjoj participaciji, razvoj politika i zagovaranje sudjelovanja djece te razvoj metoda za neposredan rad s djecom u ostvarivanju njihovih prava sudjelovanja, posebno kad je riječ o djeci iz ranjivih skupina.

participacija djece

nije evidentirano

engleski

Let’s Respect, Include, Recognise: Situation Analysis of Children’s Participation in Croatia

nije evidentirano

child participation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku

2017.

978-953-7702-36-6

122

objavljeno

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti