Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi (CROSBI ID 648346)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Dubovicki, Snježana ; Đurić, Tanja Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi // Zbornik sažetaka 1. međunarodne konferencije o obrazovanju MICE2017 / Asim, Peco (ur.). Mostar: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Nastavnički fakultet, 2017

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Đurić, Tanja

hrvatski

Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi

Budući da se nastava na medicinskim fakultetima umnogome razlikuje od nastave na nastavničkim fakultetima, htjeli smo istražiti stavove studenata sestrinstva u odnosu na organizaciju nastave u kojoj su se sadržaji predstavljali uz pomoć kreativnih tehnika. Cilj rada je istražiti stavove studenata Sveučilišnoga diplomskoga studija Sestrinstva, Sveučilišta u Osijeku o važnosti kreativnosti u nastavi u kontekstu njihove bolje pripremljenosti za predstavljanje seminarskih radova, projekte i radionica. U području medicine uglavnom prevladava egzaktno i znanstveno mišljenje, a nastava didaktike bila je usmjerena motivaciji studenata za kreativna izlaganja seminarskih radova, radionica i projekata te približavanje didaktičkih sadržaja medicinskim temama koje su imali prilike koristiti u različitim grupnim aktivnostima uz pomoć kreativnih tehnika. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija, a od istraživačkih postupaka anketa i intervju. Istraživanje je provedeno nakon odslušanoga kolegija Didaktika u kojemu su studenti iskusili na nastavi sudjelovali u kreativnim tehnikama koje su kasnije i sami koristili za svije zadatke i aktivnosti vezane uz kolegij. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti sestrinstva ističu važnost kreativnosti i kreativnih tenika za lakše razumijevanje predstavljenih sadržaja, ali i u razvoju svoje osobnosti. Pored navedenoga, ističu kako je nastava Didaktike prema studentskim stavovima doprinijela njihovim komunikacijskim, prezentacijskim, organizacijskim i socijalnim vještinama.

kreativnost, didaktika, nastavne strategije, nastava, student sestrinstva

nije evidentirano

engleski

Attitudes of students of nursing on the importance of applying creative techniques in teaching

nije evidentirano

creativity, didactics, teaching strategies, teaching, student of nursing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 1. međunarodne konferencije o obrazovanju MICE2017

Asim, Peco

Mostar: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Nastavnički fakultet

2490-4066

Podaci o skupu

1st International Conference on Education MICE

predavanje

12.05.2017-13.05.2017

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija