Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi (CROSBI ID 648346)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Dubovicki, Snježana ; Đurić, Tanja
hrvatski
Stavovi studenata sestrinstva o važnosti primjene kreativnih tehnika u nastavi
Budući da se nastava na medicinskim fakultetima umnogome razlikuje od nastave na nastavničkim fakultetima, htjeli smo istražiti stavove studenata sestrinstva u odnosu na organizaciju nastave u kojoj su se sadržaji predstavljali uz pomoć kreativnih tehnika. Cilj rada je istražiti stavove studenata Sveučilišnoga diplomskoga studija Sestrinstva, Sveučilišta u Osijeku o važnosti kreativnosti u nastavi u kontekstu njihove bolje pripremljenosti za predstavljanje seminarskih radova, projekte i radionica. U području medicine uglavnom prevladava egzaktno i znanstveno mišljenje, a nastava didaktike bila je usmjerena motivaciji studenata za kreativna izlaganja seminarskih radova, radionica i projekata te približavanje didaktičkih sadržaja medicinskim temama koje su imali prilike koristiti u različitim grupnim aktivnostima uz pomoć kreativnih tehnika. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija, a od istraživačkih postupaka anketa i intervju. Istraživanje je provedeno nakon odslušanoga kolegija Didaktika u kojemu su studenti iskusili na nastavi sudjelovali u kreativnim tehnikama koje su kasnije i sami koristili za svije zadatke i aktivnosti vezane uz kolegij. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti sestrinstva ističu važnost kreativnosti i kreativnih tenika za lakše razumijevanje predstavljenih sadržaja, ali i u razvoju svoje osobnosti. Pored navedenoga, ističu kako je nastava Didaktike prema studentskim stavovima doprinijela njihovim komunikacijskim, prezentacijskim, organizacijskim i socijalnim vještinama.
kreativnost, didaktika, nastavne strategije, nastava, student sestrinstva
nije evidentirano
engleski
Attitudes of students of nursing on the importance of applying creative techniques in teaching
nije evidentirano
creativity, didactics, teaching strategies, teaching, student of nursing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka 1. međunarodne konferencije o obrazovanju MICE2017
Asim, Peco
Mostar: Univerzitet „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Nastavnički fakultet
2490-4066
Podaci o skupu
1st International Conference on Education MICE
predavanje
12.05.2017-13.05.2017
Mostar, Bosna i Hercegovina