Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

PITANJE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA (CROSBI ID 648284)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna PITANJE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA // Od početka do danas. 120 godina kroatistike u Budimpešti / Lukács István (ur.). Budimpešta: ELTE BTK Szláv Filológiai Tanszék, 2016. str. 259-279

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna

hrvatski

PITANJE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA

Rad se bavi pitanjem u nastavi hrvatskoga jezika, pri čemu se najprije na teorijskoj razini razmatra pojam pitanja i vrste pitanja te nastavnikovo, odnosno učenikovo pitanje u nastavi. Namjera je ovoga rada istražiti čestotu i vrste postavljenih nastavnikovih pitanja. Također je cilj istražiti zastupljenost učenikova pitanja u nastavi hrvatskoga jezika i to analizom dviju temeljnih situacija: spontano postavljeno pitanje i pitanje inducirano nastavnikovim poticajem. U istraživanju je primijenjen postupak sustavnoga promatranja neposredne nastavne stvarnosti, odnosno čujnoga snimanja nastavnih sati. Uzorak su promatrane nastave bili osnovnoškolski i srednjoškolski nastavnici hrvatskoga jezika pet županija: Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Brodsko-posavske, Požeško-slavonske i Virovitičko-podravska te učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda osnovne škole te učenici prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda gimnazije. Rezultati provedenoga istraživanja na čujnim zapisima 30 nastavnih sati pokazali su da je u promatranoj nastavi hrvatskoga jezika nastavnikovo pitanje dominantno te da prevladavaju doslovna pitanja. Učenikovo je pitanje zastupljeno tek u trima promatranim nastavnim satima hrvatskoga jezika.

nastavnikovo pitanje, učenikovo pitanje, nastava hrvatskoga jezika, čestota pitanja, vrste pitanja

nije evidentirano

engleski

QUESTION IN THE CROATIAN LANGUAGE TEACHING

nije evidentirano

teacher's question, student's question, Croatian language teaching, question frequency, question types

nije evidentirano

Podaci o prilogu

259-279.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Od početka do danas. 120 godina kroatistike u Budimpešti

Lukács István

Budimpešta: ELTE BTK Szláv Filológiai Tanszék

978-963-284-832-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija