Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE (CROSBI ID 239523)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Latin, Kristina ; Merdić, Enrih ; Labak, Irena USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE // Educatio biologiae, 2 (2016), 2; 1-9

Podaci o odgovornosti

Latin, Kristina ; Merdić, Enrih ; Labak, Irena

hrvatski

USVOJENOST NASTAVNOG SADRŽAJA IZ BIOLOGIJE PRIMJENOM KONCEPTUALNIH MAPA KOD UČENIKA SREDNJE ŠKOLE

Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja postižu li učenici bolje rezultate učenja primjenom frontalnog oblika rada (metodom usmenog izlaganja) ili primjenom konceptualnih mapa pri obradi nastavnog gradiva te postoji li veza između dugoročnog pamćenja i konceptualnih mapa. Istraživanje se provodilo tijekom školske godine 2013./2014. te 2014./2015. na uzorku od 101 učenika drugih razreda Prirodoslovno- matematičke gimnazije u Osijeku. Istraživanje se sastojalo od provedbe nastavnih satova s obradom nastavnih jedinica “Ptice” i “Sisavci” te od inicijalne, završne i ponovljene završne provjere znanja. Nastavne jedinice su u dva razreda obrađene frontalnim oblikom rada, a u dva razreda primjenom konceptualnih mapa. Rezultati istraživanja pokazuju da učenici koji u učenju koriste konceptualnu mapu postižu bolje rezultate u odnosu na učenike koji sadržaj usvajaju frontalnim oblikom rada. Na osnovi rezultata ponovljene završne pisane provjere znanja zaključuje se da konceptualne mape pomažu učenicima u postizanju visoke razine retencije stečenih znanja.

aktivno učenje, konceptualne mape, kognitivne razine, retencija znanja

nije evidentirano

engleski

CONCEPT MAPS AS A TOOL FOR BETTER LEARNING BIOLOGY IN HIGH SCHOOL

nije evidentirano

active learning, conceptual maps, cognitive levels, retention of knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2016.

1-9

objavljeno

1849-6520

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice