Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije (CROSBI ID 1153)

Autorska knjiga | ostalo

Kliment, Antun Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Zagreb: Mikrorad, 2003

Podaci o odgovornosti

Kliment, Antun

hrvatski

Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije

Razvoj gospodarstva početkom ovog stoljeća temelji se na znanju, obrazovanim kadrovima, visokoserijskoj sofisticiranoj proizvodnji roba i usluga na temelju visokih tehnologija i telekomunikacija. Više nije problem proizvoditi robe ili usluge, nego kako plasirati (prodati) i naplatiti robe i usluge u nacionalnoj državi i na globalnom tržištu. Komuniciranje s poslovnim partnerima i drugim sudionicima se danas odvija pretežito putem poslovnih komunikacija. Poslovni procesi postaju motor razvoja svakog trgovačkog društva kao dio strategije nastupa na tržištu. U odvijanju poslovnih procesa u uporabi nalazimo konvencionalne ili klasične poslovne komunikacije, digitalne komunikacije, uporabu obrazaca (konvencionalnih i elektroničkih), programiranu obradu poslovnih procesa uz primjenu međunarodnih standarda ili normi, te komunikacije s javnošću. Suvremeni koncept poslovanja temelji se na upravljanju poslovnim procesima putem integriranog informacijskog sustava poduzeća. Poslovanje se obavlja u svim funkcijama poduzeća ili korporacije, ali i tamo gdje se nalazi djelatnik sa svojim prijenosnim kompjutorom. Udžbenik je namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu gdje se ta materija predaje u sklopu kolegija: Informacijski sustavi u trgovini, Automatizacija ureda, Tehnika poslovanja u unutarnjoj trgovini i Organizacija ureda i uredskog poslovanja. Udžbenik će moći poslužiti i djelatnicima iz prakse da se upoznaju s teorijskim postavkama poslovnih komunikacija u odvijanju poslovnih procesa, koje mogu poslužiti kao osnovica za izradbu vlastitih procesa i za brže uključivanje Republike Hrvatske u globalno tržište.

poslovna komunikacija; norme; poslovni proces

nije evidentirano

engleski

Traditonal and digital business communications

nije evidentirano

business communication; standards; business process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Mikrorad

2003.

953-6286-61-0

301

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija