Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 87735

Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije


Kliment, Antun
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije, Zagreb: Mikrorad, 2003 (monografija)


Naslov
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije
(Traditonal and digital business communications)

Autori
Kliment, Antun

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Mikrorad

Grad
Zagreb

Godina
2003

Stranica
301

ISBN
953-6286-61-0

Ključne riječi
poslovna komunikacija; norme; poslovni proces
(business communication; standards; business process)

Sažetak
Razvoj gospodarstva početkom ovog stoljeća temelji se na znanju, obrazovanim kadrovima, visokoserijskoj sofisticiranoj proizvodnji roba i usluga na temelju visokih tehnologija i telekomunikacija. Više nije problem proizvoditi robe ili usluge, nego kako plasirati (prodati) i naplatiti robe i usluge u nacionalnoj državi i na globalnom tržištu. Komuniciranje s poslovnim partnerima i drugim sudionicima se danas odvija pretežito putem poslovnih komunikacija. Poslovni procesi postaju motor razvoja svakog trgovačkog društva kao dio strategije nastupa na tržištu. U odvijanju poslovnih procesa u uporabi nalazimo konvencionalne ili klasične poslovne komunikacije, digitalne komunikacije, uporabu obrazaca (konvencionalnih i elektroničkih), programiranu obradu poslovnih procesa uz primjenu međunarodnih standarda ili normi, te komunikacije s javnošću. Suvremeni koncept poslovanja temelji se na upravljanju poslovnim procesima putem integriranog informacijskog sustava poduzeća. Poslovanje se obavlja u svim funkcijama poduzeća ili korporacije, ali i tamo gdje se nalazi djelatnik sa svojim prijenosnim kompjutorom. Udžbenik je namijenjen studentima Ekonomskog fakulteta u Zagrebu gdje se ta materija predaje u sklopu kolegija: Informacijski sustavi u trgovini, Automatizacija ureda, Tehnika poslovanja u unutarnjoj trgovini i Organizacija ureda i uredskog poslovanja. Udžbenik će moći poslužiti i djelatnicima iz prakse da se upoznaju s teorijskim postavkama poslovnih komunikacija u odvijanju poslovnih procesa, koje mogu poslužiti kao osnovica za izradbu vlastitih procesa i za brže uključivanje Republike Hrvatske u globalno tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067008

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antun Kliment (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kliment, Antun
Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije, Zagreb: Mikrorad, 2003 (monografija)
Kliment, A. (2003) Tradicionalne i digitalne poslovne komunikacije. Zagreb, Mikrorad.
@book{book, author = {Kliment, A.}, year = {2003}, pages = {301}, keywords = {business communication, standards, business process}, isbn = {953-6286-61-0}, title = {Traditonal and digital business communications}, keyword = {business communication, standards, business process}, publisher = {Mikrorad}, publisherplace = {Zagreb} }