Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zavičajnost i knjige koje adolescenti vole čitati (CROSBI ID 648172)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Dimzov, Snježana ; Batarelo Kokić, Ivana Zavičajnost i knjige koje adolescenti vole čitati / Ribičić, Grozdana (ur.). Split: Gradska knjižnica Marka Marulića Split, 2017. str. 66-74

Podaci o odgovornosti

Dimzov, Snježana ; Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Zavičajnost i knjige koje adolescenti vole čitati

Zavičajne teme mogu se pronaći u različitim znanstvenim disciplinama, a najčešće su u književnim tekstovima u kojima autori koriste diskurs djetinjstva kako bi čitateljima pružili sliku podneblja iz kojega su potekli, načina života, običaja te jezičnih i drugih posebnosti. Cilj je projekta „Boys reading“, čiji je voditelj Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, uključivanje čitanja u svakodnevni život dječaka u dobi od 11 do 15 godina. U sklopu projekta provedeno je istraživanje čitateljskih ponašanja dječaka u 7 europskih zemalja (Austrija, Cipar, Grčka, Hrvatska, Portugal, Poljska i Rumunjska) pri čemu je za svaku od zemalja sudionica sastavljen popis naslova knjiga koje dječaci smatraju najprivlačnijima za čitanje. Ovaj rad pokazat će koliko su zavičajne teme zastupljene u knjigama koje zadovoljavaju potrebe i interese dječaka u navedenim europskim zemljama.

adolescenti ; čitalačke navike ; zavičajne teme

nije evidentirano

engleski

Localisms and books adolescents like to read

nije evidentirano

adolescents ; reading habits ; local themes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

66-74.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ribičić, Grozdana

Split: Gradska knjižnica Marka Marulića Split

9789537753689

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija