Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike (CROSBI ID 746880)

Autorska knjiga | priručnik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Mijač, Tea ; Dželalija, Mile Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike. Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016

Podaci o odgovornosti

Mijač, Tea ; Dželalija, Mile

hrvatski

Kako napisati ishode učenja?: za profesore informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike

STEMp je projekt kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda čiji sam naslov ukazuje na njegovu svrhu: „Razvoj modernih studijskih programa za izobrazbu nastavnika informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima razvoja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira“. Projekt je potpisan 18. lipnja 2015. te traje 15 mjeseci, a njegova ukupna vrijednost je 3.997.242, 58 HRK, od kojih bespovratna sredstva iznose 3.797.380, 44 HRK. Opći cilj projekta je doprinos daljnjem provođenju Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u sektoru obrazovanja profesora. Razvija se prijedlog standarda zanimanja i prijedlog standarda kvalifikacija za nastavnike informatike, fizike, tehnike, biologije, kemije, matematike te će se, na taj način, modernizirati studijski programi za izobrazbu profesora prethodno navedenih područja, i to sve na temeljima Hrvatskog kvalifikacijskog okvira razradom ishoda učenja.

ishodi učenja

nije evidentirano

engleski

How to write the learning outcomes?: for the professors of informatics, technics, biology, chemistry, physics and mathematics

nije evidentirano

learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu

2016.

48

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija