Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podrška pri kretanju, kako biti videći vodič (CROSBI ID 58664)

Prilog u knjizi | stručni rad

Fajdetić, Andrea ; Nenadić, Karmen ; Funtek, Mladena Podrška pri kretanju, kako biti videći vodič // Kako podržati kasnije oslijepjelu odraslu osobu (za članove obitelji i bliske osobe) / Fajdetić, Andrea ; Funtek, Mladena (ur.). Zagreb: Hrvatski savez slijepih, 2017. str. 40-45

Podaci o odgovornosti

Fajdetić, Andrea ; Nenadić, Karmen ; Funtek, Mladena

hrvatski

Podrška pri kretanju, kako biti videći vodič

Postoje različiti načini kako se slijepe osobe kreću. Programom orijentacije i kretanja slijepa osoba razvija vještine koje su potrebne za sigurno samostalno kretanje dugim bijelim štapom ili uz podršku videće osobe ili psa vodiča. Slijepa osoba ulaže najmanje energije za kretanje kad koristi podršku videćega vodiča. Videći vodič može biti bilo koja osoba, no najčešće je to član obitelji ili prijatelj. Pogreške pri kretanju su moguće, posebice ako osoba nema iskustva i točne informacije kako se pravilno kretati, pa se može reći da neupućene osobe mogu ugroziti sigurnost slijepe osobe. U ovom poglavlju dobit ćete informacije kako na pravilan način pristupiti slijepoj osobi i pružiti podršku kao videći vodič i pratitelj. Opisat ćemo kako voditi slijepu osobu, nesmetano proći kroz uzak prostor, prolaz ili dizalo, kako se kretati stepenicama i dr.

videći vodič, podrška pri kretanju, slijepe osobe

nije evidentirano

engleski

Mobility support, how to be sighted guide

nije evidentirano

mobility support, blind person, orientation and mobility

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-45.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kako podržati kasnije oslijepjelu odraslu osobu (za članove obitelji i bliske osobe)

Fajdetić, Andrea ; Funtek, Mladena

Zagreb: Hrvatski savez slijepih

2017.

978-953-7225-19-3

Povezanost rada

Pedagogija