Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika (CROSBI ID 410417)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gavrić, Branka Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Gavrić, Branka

Radanović, Ines

hrvatski

Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika

Konceptualne mape omogućuju učenicima jasan i transparentan prikaz razumijevanja te olakšavaju i omogućuju smisleno učenje, jer služe kao grafički predložak u strukturiranju znanja. Izradom konceptualnih mapa na jednostavan način potiču se više kognitivne funkcije, a mogu se koristiti i u procjenjivanju te vrednovanju različitih razina znanja. U istraživanju primjene konceptualnih mapa sudjelovali su učenici 7. razreda osnovne škole sa različitim iskustvom primjene konceptualnih mapa kojima su prikazivali svoje razumijevanje mitoze i mejoze i shodno tome utvrđen je utjecaj prethodnog iskustva učenja uz konceptualne mape na razumijevanje teme. Cilj istraživanja bio je provjeriti učinkovitost primjene konceptualnih mapa. Mape su analizirane i vrednovane temeljem kriterija različite osjetljivosti, a rezultati primjene kriterija omogućli su provjeru učinkovitosti primjene konceptualnih mapa pri vrednovanju učeničkog razumijevanja te njihovu usporedbu. Kvantitativnom i kvalitativnom analizom utvrđen je stupanj konceptualnog razumijevanja, usvojenost koncepata mitoze i mejoze i eventualne miskoncepcije. Rezultati su pokazali da su konceptualne mape učinkovite pri vrednovanju te da prethodno iskustvo učenja uz konceptualne mape ima značajan utjecaj na konceptualno razumijevanje procesa staničnih dioba. Utvrđena je slaba usvojenost koncepata mitoze i mejoze kod učenika te brojne miskoncepcije.

konceptualne mape, mitoza, mejoza, vrednovanje, konceptualno razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Using concept maps to assess student's understanding

nije evidentirano

conceptual maps, mitosis, meiosis, assessing , conceptual understanding

nije evidentirano

Podaci o izdanju

88

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija