Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika (CROSBI ID 410416)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jakovljević, Andrea
Radanović, Ines
hrvatski
Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika
Cilj je ovog istraživanja pomoću prethodno osmišljenih anketa istražiti mogućnost promjene stavova i utvrditi razinu primjene stavova koji se pojavljuju kod učenika prilikom provđenja radionica. Istraživanje je provedeno tijekom projekta „Dani otovrene nastave“ (DON) u 18. gimnaziji u Zagrebu. Tema DON-a bila je „brand“ te su sukladno tome organizirane četiri radionice vezane uz biološke sadržaje u kojima je provedeno istraživanje. U istraživanju je sudjelovalo četrnaest učenika i učenica iz prvih, drugih, tećih i četvrtih razreda. Podaci su sakupljani provedbom anketnih upitnika prije i poslije sudjelovanja u određenoj radionici. Rezultati su pokazalali da su tri radionice od četiri u kojima su učenici sudjelovali, bile uspješne u ostvarivanju promijene učeničkih stavova. Najuspješnija radionica u promjeni stava bila je radionica „Bee Movie“. Radionice „Brand i logo“ te „Prehrana“ pokazale su malu, ali pozitivnu promjenu stava kod učenika. Animirani film „Pčelin film“ i direktno iskustvo iz radionice „Prehrana“ pokazale su se kao najsnažnije poruke koje su potaknule promjenu stava u zagovaranom smjeru. Radionica „Lijekovi“ se pokazala neuspješnom, promjena stava kod učenika bila je negativna. Moguće je da je većina učenika procijenila gosta radionice nekompetentnim, a sadržaj poruka koje je on prenosio neuvjerljivim.
radionica, stav, promjena stava, istaživanje stavova, anketa
nije evidentirano
engleski
Impact of a workshop in teaching biology on changing students attitudes
nije evidentirano
workshop, attitude, attitude change, attitude research, questionnaire
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
28.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb