Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika (CROSBI ID 410416)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakovljević, Andrea Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Jakovljević, Andrea

Radanović, Ines

hrvatski

Utjecaj radionice u nastavi biologije na promjenu stavova učenika

Cilj je ovog istraživanja pomoću prethodno osmišljenih anketa istražiti mogućnost promjene stavova i utvrditi razinu primjene stavova koji se pojavljuju kod učenika prilikom provđenja radionica. Istraživanje je provedeno tijekom projekta „Dani otovrene nastave“ (DON) u 18. gimnaziji u Zagrebu. Tema DON-a bila je „brand“ te su sukladno tome organizirane četiri radionice vezane uz biološke sadržaje u kojima je provedeno istraživanje. U istraživanju je sudjelovalo četrnaest učenika i učenica iz prvih, drugih, tećih i četvrtih razreda. Podaci su sakupljani provedbom anketnih upitnika prije i poslije sudjelovanja u određenoj radionici. Rezultati su pokazalali da su tri radionice od četiri u kojima su učenici sudjelovali, bile uspješne u ostvarivanju promijene učeničkih stavova. Najuspješnija radionica u promjeni stava bila je radionica „Bee Movie“. Radionice „Brand i logo“ te „Prehrana“ pokazale su malu, ali pozitivnu promjenu stava kod učenika. Animirani film „Pčelin film“ i direktno iskustvo iz radionice „Prehrana“ pokazale su se kao najsnažnije poruke koje su potaknule promjenu stava u zagovaranom smjeru. Radionica „Lijekovi“ se pokazala neuspješnom, promjena stava kod učenika bila je negativna. Moguće je da je većina učenika procijenila gosta radionice nekompetentnim, a sadržaj poruka koje je on prenosio neuvjerljivim.

radionica, stav, promjena stava, istaživanje stavova, anketa

nije evidentirano

engleski

Impact of a workshop in teaching biology on changing students attitudes

nije evidentirano

workshop, attitude, attitude change, attitude research, questionnaire

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

28.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija