izvor podataka: crosbi
!
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation (CROSBI ID 58655)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Jokić, Boris
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation // Researching Private Supplementary Tutoring. Methodological Lessons from Diverse Cultures / Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris (ur.). Hong Kong: Springer, 2016. str. 77-95
Podaci o odgovornosti
Jokić, Boris
engleski
A Qualitative Comparison of Private Tutoring in Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Croatia, Estonia and Georgia: Lessons from Design and Implementation
Rad u kojem se predstavljaju izazovi kvalitativnog istraživanja pojave privatnih instrukcija. U radu se također obrađuju metodološki izazovi istraživanja u pet različitih država te rad višenacionalnog istraživačkog tima.
private supplementary tutoring, qualitative methods, comparative education
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-95.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bray, Mark ; Kwo, Ora ; Jokić, Boris
Hong Kong: Springer
2016.
978-3-319-30041-2
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove