Komunikacijska jezična kompetencija studenata na početku studija njemačkoga jezika i književnosti (CROSBI ID 239372)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bagarić Medve, Vesna ; Berkec, Silvija
hrvatski
Komunikacijska jezična kompetencija studenata na početku studija njemačkoga jezika i književnosti
Fokus rada predstavlja analiza komunikacijske jezične kompetencije studenata (KJK) prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Analiza je poduzeta s ciljem utvrđivanja je li KJK studenata u njemačkome jeziku na razini koja je preduvjet za praćenje studijskoga programa. KJK je istražena ispitom iz Njemačkoga jezika na višoj razini državne mature, ECL ispitom te dijagnostičkim ispitom. Dodatne varijable u analizi bile su studentska samoprocjena poznavanja njemačkoga jezika te ocjene iz Njemačkoga jezika na državnoj maturi i u srednjoj školi. Prikupljeni podatci analizirani su primjenom postupaka deskriptivne i inferencijalne statistike. Rezultati upućuju na zaključak da je razina KJK, napose gramatičke kompetencije, kod dijela studenata nedostatna za praćenja programa studija njemačkoga jezika i književnosti. U radu se razmatraju moguća rješenja ovoga problema koji se negativno odražava na studente, ali i na izvedbu aktualnoga studijskoga programa njemačkoga jezika i književnosti.
komunikacijska jezična kompetencija, njemački jezik, studenti
nije evidentirano
engleski
Communicative Language Competence of Students at the Beginning of the Study of German Language and Literature
nije evidentirano
comunicative language competence, German language, university students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45 (1)
2016.
4-22
objavljeno
0351-0840
811.112.2'243:378-057.87