MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET (CROSBI ID 647926)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko
engleski
MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET
Obrazovne institucije ključne su u razvoju društva znanja pa samim time moraju pratiti tehnološke i društvene trendove iz okruženja i svoje poslovanje i usluge prilagoditi okruženju u kojem djeluju odnosno potrebama i željama svojih korisnika. Usluge sa svojim karakteristikama nedjeljivosti, neopipljivosti, raznolikosti i neuskladištivosti posebna su kategorija „proizvoda“ na tržištu, a za koje kupci odnosno korisnici traže dokaze kvalitete odnosno isporuku superiorne usluge koja jednu instituciju diferencira u odnosu na konkurenciju. Percepcija kod usluga ima ključnu ulogu budući da se temelji na očekivanjima koje su formirana temeljem oglasa, iskustava, preporuka i slično, a samo zadovoljstvo rezultat je ispunjenih očekivanja. Superiorna usluga ključna je za odabir institucije od strane krajnjih potrošača odnosno budućih studenata, a koja se razvija kroz upravljanje kvalitetom usluga. Marketinška orijentacija obrazovnih institucija kroz povećanje kvalitete usluge, razvijanje programa u skladu sa potrebama i željama korisnika i potrebama tržišta rada, izgrađivanje brenda i niz drugih aktivnosti koje djeluju na stvaranje marketinške kulture ključni su u diferencijaciji jedne obrazovne institucije u odnosu na drugu i njezino pozicioniranje na tržištu obrazovnih usluga.
differentiation, education, marketing concept, superior service
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
507-514.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development
Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland
1849-7535
Podaci o skupu
Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development
predavanje
18.05.2017-19.05.2017
Beograd, Srbija