Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET (CROSBI ID 647926)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET // Economic and social development / Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic (ur.). 2017. str. 507-514

Podaci o odgovornosti

Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko

engleski

MARKETING ORIENTATION AS THE KEY TO DIFFERENTIATION AND POSITIONING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE SERVICE MARKET

Obrazovne institucije ključne su u razvoju društva znanja pa samim time moraju pratiti tehnološke i društvene trendove iz okruženja i svoje poslovanje i usluge prilagoditi okruženju u kojem djeluju odnosno potrebama i željama svojih korisnika. Usluge sa svojim karakteristikama nedjeljivosti, neopipljivosti, raznolikosti i neuskladištivosti posebna su kategorija „proizvoda“ na tržištu, a za koje kupci odnosno korisnici traže dokaze kvalitete odnosno isporuku superiorne usluge koja jednu instituciju diferencira u odnosu na konkurenciju. Percepcija kod usluga ima ključnu ulogu budući da se temelji na očekivanjima koje su formirana temeljem oglasa, iskustava, preporuka i slično, a samo zadovoljstvo rezultat je ispunjenih očekivanja. Superiorna usluga ključna je za odabir institucije od strane krajnjih potrošača odnosno budućih studenata, a koja se razvija kroz upravljanje kvalitetom usluga. Marketinška orijentacija obrazovnih institucija kroz povećanje kvalitete usluge, razvijanje programa u skladu sa potrebama i željama korisnika i potrebama tržišta rada, izgrađivanje brenda i niz drugih aktivnosti koje djeluju na stvaranje marketinške kulture ključni su u diferencijaciji jedne obrazovne institucije u odnosu na drugu i njezino pozicioniranje na tržištu obrazovnih usluga.

differentiation, education, marketing concept, superior service

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

507-514.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development

Ana Jurcic, Dijana Oreski, Mihaela Mikic

Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia John Naisbitt University, Belgrade Serbia University North, Koprivnica, Croatia Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland

1849-7535

Podaci o skupu

Economic and Social Development 21st International Scientific Conference on Economic and Social Development

predavanje

18.05.2017-19.05.2017

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Ekonomija