Nekropoetika: medijska reprezentacija smrti slavnih osoba (CROSBI ID 410379)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Halužan, Lucija
Grdešić, Maša ; Potkonjak, Sanja
hrvatski
Nekropoetika: medijska reprezentacija smrti slavnih osoba
Popularna kultura jedan je od najsveobuhvatnijih aspekata naše društvene stvarnosti. Čine ju tri sastavna elementa: slavne osobe, mediji te konzumenti sadržaja popularne kulture. Navedeni elementi međusobno su isprepleteni te je nemoguće izolirati samo jedan od njih i promatrati ga izdvojenog. Nakon smrti slavne osobe mediji pribjegavaju određenoj poetici predstavljanja preminulih slavnih uz procese glorifikacije, sakralizacije i kanonizacije. Rad strategijama kritičke analize diskursa nastoji ukazati na postojanje posebnog medijski konstruiranog narativa na primjeru analize posmrtnih tekstova internetskog portala o četvero preminulih slavnih osoba iz hrvatske kulture različite dobi, spola i polja djelovanja kako bi se pokazao utjecaj i djelovanje medijskog narativa o preminulim slavnima.
popularna kultura, smrt slavne osobe, kanonizacija slavne osobe, medijski narativ
nije evidentirano
engleski
Necropoetics: media representation of deceased celebrities
nije evidentirano
celebrity culture, death of a celebrity, canonizaton of a celebrity, media narrative
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
19.05.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb