Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje pozitivnih odnosa u kontekstu osnaživanja obitelji (CROSBI ID 647725)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Zloković, Jasminka Poticanje pozitivnih odnosa u kontekstu osnaživanja obitelji. 2017. str. ---

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka

hrvatski

Poticanje pozitivnih odnosa u kontekstu osnaživanja obitelji

Problemski promatrano istraživanja obitelji često su usmjerena na ispitivanje: promjena u strukturi obitelji, probleme razdvojenih obitelji, obiteljsko nasilje, utjecaj traumatizacije na članove obitelji, roditeljskih kompetencija i sl. kako bi se pronašle mogućnosti podizanja kvalitete života u obitelji. U tom kontekstu polazimo sa stanovišta pitanja o obiteljskoj komunikaciji i koheziji s ciljem poticanja daljnjih mogućnosti u osnaživanju obitelji, a time i pronalaženja konceptualnih modela u podizanju razine pozitivnih obiteljskih odnosa i zdravoga razvoja djece. Ovaj aspekt proučavanja obitelji u nas je gotovo zanemaren. Činjenica je da međusobna povezanost, potpora, obiteljska atmosfera, način i razina komunikacije u obitelji i širem društvenom okruženju može poticati, ali i osporavati i ograničavati razvoj ličnosti.

obiteljska kohezija, komunikacija, osnaživanje obitelji, poticanje razvoja djece

Povodom 10 godišnjice Obiteljskog centra u Rijeci

engleski

Encouraging positive relationships in the context of empowering the family

nije evidentirano

Family cohesion, communication, empowerment, encouraging children's development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

„KAKO PODRŽATI OBITELJ U OKOLNOSTIMA PORASTA KONFLIKTNOG POTENCIJALA U ŠIREM OKRUŽENJU I UNUTAR OBITELJI“

pozvano predavanje

15.05.2017-15.05.2017

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija