Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga (CROSBI ID 58612)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga / Turk, Marko (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 132-155

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina

hrvatski

Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga

Profesionalni razvoj odgajatelja nužan je za poboljšanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, odnosno kulture odgojno-obrazovne ustanove. Kao što se od odgajatelja očekuje, stvaranje poticajnoga okruženja u kojem djeca uče djelovanjem i sudjelovanjem, tako i stručni suradnici trebaju stvarati poticajno okruženje među odgajateljima u kojem će i oni većim dijelom učiti djelovanjem, sudjelovanjem i razmišljanjem o svojoj praksi. Za potrebe i opseg ovoga rada usmjerit ćemo se na rezultate odgajateljske procjene trenutačnih odnosa ljudi u ustanovama ranoga odgoja dobivene Skalom stanja kulture vrtića te na rezultate odgajateljskih stavova o vlastitoj profesiji i suradnji sa stručnim suradnicima dobivene Skalom obrazovne paradigme odgajatelja. Na temelju dobivenih podataka napravljen je uvid u vrstu i kvalitetu odnosa među sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, posebno odgajatelja i stručnih suradnika, čime se otvara prostor za promišljanje o kvalitetnim strategijama rada stručnoga suradnika pedagoga u namjeri poticanja i podržavanja profesionalnoga razvoja odgajatelja.

kultura odgojno-obrazovne ustanove ; odgajatelj ; odnosi ; pedagog ; profesionalni razvoj.

Rad je nastao u okviru projekta Kultura odgojno- obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja Sveučilišta u Rijeci (broj potpore: 13.10.2.2.01)

engleski

The professional development of educators – a challenge for pedagogues

nije evidentirano

culture of the educational institution ; educator ; pedagogue ; relationships ; professional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-155.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga

Turk, Marko

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7975-46-3

Povezanost rada

Pedagogija