Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga (CROSBI ID 58612)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina
hrvatski
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga
Profesionalni razvoj odgajatelja nužan je za poboljšanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, odnosno kulture odgojno-obrazovne ustanove. Kao što se od odgajatelja očekuje, stvaranje poticajnoga okruženja u kojem djeca uče djelovanjem i sudjelovanjem, tako i stručni suradnici trebaju stvarati poticajno okruženje među odgajateljima u kojem će i oni većim dijelom učiti djelovanjem, sudjelovanjem i razmišljanjem o svojoj praksi. Za potrebe i opseg ovoga rada usmjerit ćemo se na rezultate odgajateljske procjene trenutačnih odnosa ljudi u ustanovama ranoga odgoja dobivene Skalom stanja kulture vrtića te na rezultate odgajateljskih stavova o vlastitoj profesiji i suradnji sa stručnim suradnicima dobivene Skalom obrazovne paradigme odgajatelja. Na temelju dobivenih podataka napravljen je uvid u vrstu i kvalitetu odnosa među sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, posebno odgajatelja i stručnih suradnika, čime se otvara prostor za promišljanje o kvalitetnim strategijama rada stručnoga suradnika pedagoga u namjeri poticanja i podržavanja profesionalnoga razvoja odgajatelja.
kultura odgojno-obrazovne ustanove ; odgajatelj ; odnosi ; pedagog ; profesionalni razvoj.
Rad je nastao u okviru projekta Kultura odgojno- obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja Sveučilišta u Rijeci (broj potpore: 13.10.2.2.01)
engleski
The professional development of educators – a challenge for pedagogues
nije evidentirano
culture of the educational institution ; educator ; pedagogue ; relationships ; professional development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
132-155.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga
Turk, Marko
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2017.
978-953-7975-46-3