Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 875111

Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga


Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, Akvilina
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga / Turk, Marko (ur.).
Rijeka: Filozofki fakultet u Rijeci, 2017. str. 132-155


CROSBI ID: 875111 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga
(The professional development of educators – a challenge for pedagogues)

Autori
Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga

Urednik/ci
Turk, Marko

Izdavač
Filozofki fakultet u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2017

Raspon stranica
132-155

ISBN
978-953-7975-46-3

Ključne riječi
kultura odgojno-obrazovne ustanove ; odgajatelj ; odnosi ; pedagog ; profesionalni razvoj.
(culture of the educational institution ; educator ; pedagogue ; relationships ; professional development)

Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja nužan je za poboljšanje kvalitete odgojno-obrazovnoga procesa, odnosno kulture odgojno-obrazovne ustanove. Kao što se od odgajatelja očekuje, stvaranje poticajnoga okruženja u kojem djeca uče djelovanjem i sudjelovanjem, tako i stručni suradnici trebaju stvarati poticajno okruženje među odgajateljima u kojem će i oni većim dijelom učiti djelovanjem, sudjelovanjem i razmišljanjem o svojoj praksi. Za potrebe i opseg ovoga rada usmjerit ćemo se na rezultate odgajateljske procjene trenutačnih odnosa ljudi u ustanovama ranoga odgoja dobivene Skalom stanja kulture vrtića te na rezultate odgajateljskih stavova o vlastitoj profesiji i suradnji sa stručnim suradnicima dobivene Skalom obrazovne paradigme odgajatelja. Na temelju dobivenih podataka napravljen je uvid u vrstu i kvalitetu odnosa među sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, posebno odgajatelja i stručnih suradnika, čime se otvara prostor za promišljanje o kvalitetnim strategijama rada stručnoga suradnika pedagoga u namjeri poticanja i podržavanja profesionalnoga razvoja odgajatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je nastao u okviru projekta Kultura odgojno- obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja Sveučilišta u Rijeci (broj potpore: 13.10.2.2.01)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Citiraj ovu publikaciju

Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, Akvilina
Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga / Turk, Marko (ur.).
Rijeka: Filozofki fakultet u Rijeci, 2017. str. 132-155
Vujičić, L. & Čamber Tambolaš, A. (2017) Profesionalni razvoj odgajatelja – izazov za pedagoga. U: Turk, M. (ur.) Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga. Rijeka, Filozofki fakultet u Rijeci, str. 132-155.
@inbook{inbook, editor = {Turk, M.}, year = {2017}, pages = {132-155}, keywords = {culture of the educational institution, educator, pedagogue, relationships, professional development}, isbn = {978-953-7975-46-3}, title = {The professional development of educators – a challenge for pedagogues}, keyword = {culture of the educational institution, educator, pedagogue, relationships, professional development}, publisher = {Filozofki fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font