Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola (CROSBI ID 647553)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Sesar, Marko Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola // Knjiga sažetaka / Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 147-147

Podaci o odgovornosti

Sesar, Marko

hrvatski

Paradigma suvremenosti u nastavi glazbenih škola

Suvremenost se definira kao nešto što ide s vremenom, što drži korak s vremenom, što je moderno. (Anić, Klaić, Domović 2003, 1509) Stoga se može reći kako paradigma suvremenosti u današnjem globalizacijskome vremenu svakodnevno nosi i prediktira pozitivne ali i negativne utjecaje u svakome segmentu života i življenja pa se na toj osnovi suvremenosti i nastava u glazbenim školama također svakodnevno suočava s tim. U radu se problematizira paradigma tradicionalnoga i suvremenog pristupa planiranja i izvedbe nastave u glazbenim školama te u kojoj je mjeri potrebno zadržati neke tradicionalne pristupe u radu ili ih je potrebno mijenjati i „modernizirati“ s obzirom na važeće ishode učenja. Budući da se suvremena škola temelji na nastavi usmjerenoj na učenika gdje je školovanje izazovno i veselo, gdje su učenici aktivno uključeni u planiranje, provedbu i evaluaciju nastave a težište se nastave nalazi na procesima učenja i cjelovitom razvoju učenika, korelacijom nastavnoga plana i programa glazbenih škola s važećim Nacionalnim okvirnim kurikulumom u radu se prikazuje zastupljenost paradigme suvremenosti u planiranju i izvođenju nastavnoga procesa glazbenih škola. Mijenjanje socijalnih oblika rada nastavnika te razvoj i rad na vlastitim pedagoškim kompetencijama – uz sve druge preduvjete – osigurava nastavu onakvu kakva se priželjkuje paradigmom suvremenosti. Upravo kontinuiranim radom na vlastitim kompetencijama svaki nastavnik može na najbolji mogući način odgovoriti na sve zahtjeve suvremene škole i na taj način osigurati da se nastava odvija na obostranu korist učenika i nastavnika. Svakome glazbenom pedagogu uspješnost nastave, koju treba osigurati kroz ostvarivanje ciljeva i ishoda učenja, treba biti osnovna aktivnost u radu, stoga paradigma suvremene škole, kao nešto što donosi promjene, što je moderno, što drži korak s vremenom, treba biti prožeta kroz svaki segment nastave i u glazbenoj školi pritom ne zanemarujući u potpunosti određene tradicionalne vrijednosti i iskustva.

glazbena škola ; nastava ; pedagoške kompetencije ; suvremena škola

nije evidentirano

engleski

The paradigm of contemporariness in music school classes

nije evidentirano

contemporary school, classes, music school, pedagogical competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-147.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tamara Gazdić-Alerić ; Majda Rijavec

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-77-9

Podaci o skupu

Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija