Refleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama (CROSBI ID 647552)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sesar, Marko
hrvatski
Refleksivne kompetencije nastavnika u glazbenim školama
U radu se nakon razmatranja značenja i važnosti osnovnih pojmova (pedagoške kompe - tencije, kurikulum, refleksivne kompetencije) prikazuju rezultati istraživanja provedenoga u lipnju 2014. godine u glazbenim školama Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske župa - nije. Nastavnici zaposleni u tim školama ispunili su anketni list kojim je obuhvaćeno više pitanja povezanih s pedagoškim kompetencijama s naglaskom na refleksivnu kompetenciju. Cilj istraživanja, pa i ovoga rada, temelji se na pitanju jesu li nastavnici koji su sudjelovali u istraživanju upoznati sa značenjem pojma refleksivna kompetencija te kako se to odražava na refleksivnost u njihovoj nastavi.
pedagoške kompetencije, refleksivna kompetencija, kurikulum, glazbene ško - le, Osječko-baranjska županija, Vukovarsko-srijemska županija
nije evidentirano
engleski
Reflexive competencies of music school teachers
nije evidentirano
pedagogical competencies, reflexive competencies, curriculum, music schools, Osijek-Baranja County, Vukovar-Syrmia County
nije evidentirano
Podaci o prilogu
588-603.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
UMJETNIK KAO PEDAGOG PRED IZAZOVIMA SUVREMENOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
izv.prof.mr.art. Berislav Jerković ; dr.sc. Tihana Škojo
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-58055-5-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096