Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti (CROSBI ID 647547)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Silov, Mile
hrvatski
Obrazovni specijalisti u školskom sustavu: put kojim treba krenuti
Autor je ovaj rad priopćio na VIII. međunarodnom znanstvenom kolokviju pod nazivom Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika, Rijeka, 2003. u organizaciji Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Sintagma "put kojim treba krenuti" integrira temeljna pitanja smisla postojanja i djelovanja obrazovnih specijalista, specijaliziranih stručnjaka koji postoje na mikro i makro razini školskog sustava. Autor je u ovoj raspravi krenuo od terminološkog sustava, preko povijesti, filozofije, opravdanja postojanja, teškoća i uvjeta za uspješan rad obrazovnih specijalista. Predložene su i vrste istraživanja smisla postojanja i djelovanja obrazovnih specijalista: povijesna, interdisciplinarna, futurološka i dr. Posebna je pozornost dana utjecaju Bolonjske deklaracije na moguće promjene u sustavu obrazovanja i stručnog napredovanja obrazovnih specijalista.
obrazovni specijalisti ; školski sustav ; stručni suradnici ; školski savjetodavni rad ; školski savjetnik ; Bolonjska deklaracija
nije evidentirano
engleski
Educational specialists in the school system: the way which should be taken
nije evidentirano
educational specialists ; school system ; research assistant ; school advisory work ; school adviser ; the Bologna declaration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-81.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
953-6839-28-8
Podaci o skupu
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
pozvano predavanje
20.10.2003-20.10.2003
Rijeka, Hrvatska