Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu (CROSBI ID 647510)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu // Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH. Zagreb, 2016. str. 63-64

Podaci o odgovornosti

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

hrvatski

Primjena metoda aktivnog učenja u poučavanju funkcija više varijabli na tehničkom fakultetu

U radu se daje pregled metoda aktivnog učenja i načina kako ih primijeniti s ciljem prelaska s klasičnog na interaktivno predavanje. Detaljno se prezentira metoda suradničkog učenja koja koristi testove koncepata. Na kraju se daje prikaz kako su autori primijenili i prilagodili tu metodu na gradivo funkcija više varijabli kroz interaktivna pitanja na predavanjima i kviz pitalice za samoprovjeru studenata.

aktivno učenje, testovi koncepata, funkcije više varijabli

nije evidentirano

engleski

Application of active learning methods in teaching multi-variable calculus for engineers

nije evidentirano

active learning, concept test, functions of several variables

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-64.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova 7. kongresa nastavnika matematike RH

Zagreb:

Podaci o skupu

7. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske

predavanje

29.06.2016-01.07.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika