Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor (CROSBI ID 15082)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Silov, Mile
hrvatski
Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor
Znanstvena monografija Arjane Miljak (1996) "Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor" sadrži dvije povezane cjeline. U prvoj cjelini autorica na razini teorije razmatra humanistički utemeljen kurikulum, posebno predškolski. U drugoj cjelini pratimo opis tijeka akcijskog istraživanja u dječjem vrtiću "Izvor" u Zagrebu i rezultate istraživanja. Knjiga ima i opsežna zaključna razmatranja. Obilježje akcijskog istraživanja je zajednički rad odgojiteljica i istraživača u namjeri da se stvara "teorija o humanistički usmjerenom predškolskom kurikulumu" koja je izložena u prvom dijelu rada (str. 159). Rezultat zajedničkog istraživačkog rada "jest i osposobljenost odgajatelja" i pedagoške službe "za dalje samostalno istraživanje i mijenjanje odgojno-obrazovne prakse" (str. 159).
humanistički pristup ; teorija i praksa ; predškolski odgoj ; model Izvor ; humanistički usmjeren kurikulum ; akcijsko istraživanje
Akcijsko istraživanje u dječjem vrtiću "Izvor" u Zagreb autorica je provodila od 1989. do 1993. godine. Recenzentice knjige su: dr. sc. Dubravka Maleš i dr. sc. Slavica Bašić. Knjiga ima sažetak na hrvatskom i engleskom jeziku. Na posljednjoj korici napisano je i dvanaest mudrih izreka o djetetu i djetinjstvu.
engleski
Humanistic approach to the theory and practice of pre-school education
nije evidentirano
humanistic approach ; theory and practice ; pre-school education ; model Source ; humanistically designed curriculum ; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Velika Gorica : Zagreb: Persona
1996.
953-96588-1-0
166
objavljeno