Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor (CROSBI ID 15082)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor / Silov, Mile (ur.) Velika Gorica : Zagreb: Persona, 1996

Podaci o odgovornosti

Silov, Mile

hrvatski

Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor

Znanstvena monografija Arjane Miljak (1996) "Humanistički pristup teoriji i praksi predškolskog odgoja: model Izvor" sadrži dvije povezane cjeline. U prvoj cjelini autorica na razini teorije razmatra humanistički utemeljen kurikulum, posebno predškolski. U drugoj cjelini pratimo opis tijeka akcijskog istraživanja u dječjem vrtiću "Izvor" u Zagrebu i rezultate istraživanja. Knjiga ima i opsežna zaključna razmatranja. Obilježje akcijskog istraživanja je zajednički rad odgojiteljica i istraživača u namjeri da se stvara "teorija o humanistički usmjerenom predškolskom kurikulumu" koja je izložena u prvom dijelu rada (str. 159). Rezultat zajedničkog istraživačkog rada "jest i osposobljenost odgajatelja" i pedagoške službe "za dalje samostalno istraživanje i mijenjanje odgojno-obrazovne prakse" (str. 159).

humanistički pristup ; teorija i praksa ; predškolski odgoj ; model Izvor ; humanistički usmjeren kurikulum ; akcijsko istraživanje

Akcijsko istraživanje u dječjem vrtiću "Izvor" u Zagreb autorica je provodila od 1989. do 1993. godine. Recenzentice knjige su: dr. sc. Dubravka Maleš i dr. sc. Slavica Bašić. Knjiga ima sažetak na hrvatskom i engleskom jeziku. Na posljednjoj korici napisano je i dvanaest mudrih izreka o djetetu i djetinjstvu.

engleski

Humanistic approach to the theory and practice of pre-school education

nije evidentirano

humanistic approach ; theory and practice ; pre-school education ; model Source ; humanistically designed curriculum ; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Velika Gorica : Zagreb: Persona

1996.

953-96588-1-0

166

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





Pedagogija