Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Smisao odgoja (CROSBI ID 58573)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Silov, Mile Smisao odgoja // Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda/ Pedagogy of Communion and the Agazzi Method/ Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi / De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini Anna Lisa (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-50

Podaci o odgovornosti

Silov, Mile

hrvatski

Smisao odgoja

Autor polazi od hipoteze da je odgoj smislena i vrijednosna funkcija društva koja ima posebnu važnost u životu čovjeka. Zato je važno odgoj promatrati u kontekstu ljudskih potreba, vrijednosti i smislenog života. Teorija smisla i aksiologija su pogodan teorijsko-metodološki okvir za razmatranje fenomena odgoja. U razradi odabrane teme autor raspravlja o navedenim pitanjima: smisao, nositelji i kategorije smisla ; što je smisao ; gdje pronalazimo smisao odgoja ; dvojbe o smislu i gdje čovjek može pronaći smisao života. U završnom dijelu rada autor navodi pitanja za raspravu i samostalni rad u okviru teme rada: smisao odgoja.

smisao odgoja ; nositelji i kategorije smisla ; dvojbe o smislu odgoja ; smisao života

Rad je napisan na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku. Radove u zborniku recenzirala su četiri recenzenta: dr. sc. Dubravka Maleš ; dr. sc. Mirjana Šagud (Hrvatska), dr. sc. Domenico Simeone, dr. sc. Paolo Nepi (Italija).

engleski

The meaning of education

nije evidentirano

the meaning of education ; the bearers and categories of meaning ; doubts about the meaning of education ; the meaning of life

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-50.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda/ Pedagogy of Communion and the Agazzi Method/ Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi

De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini Anna Lisa

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2012.

978-953-7210-52-6

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice