Smisao odgoja (CROSBI ID 58573)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Silov, Mile
hrvatski
Smisao odgoja
Autor polazi od hipoteze da je odgoj smislena i vrijednosna funkcija društva koja ima posebnu važnost u životu čovjeka. Zato je važno odgoj promatrati u kontekstu ljudskih potreba, vrijednosti i smislenog života. Teorija smisla i aksiologija su pogodan teorijsko-metodološki okvir za razmatranje fenomena odgoja. U razradi odabrane teme autor raspravlja o navedenim pitanjima: smisao, nositelji i kategorije smisla ; što je smisao ; gdje pronalazimo smisao odgoja ; dvojbe o smislu i gdje čovjek može pronaći smisao života. U završnom dijelu rada autor navodi pitanja za raspravu i samostalni rad u okviru teme rada: smisao odgoja.
smisao odgoja ; nositelji i kategorije smisla ; dvojbe o smislu odgoja ; smisao života
Rad je napisan na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku. Radove u zborniku recenzirala su četiri recenzenta: dr. sc. Dubravka Maleš ; dr. sc. Mirjana Šagud (Hrvatska), dr. sc. Domenico Simeone, dr. sc. Paolo Nepi (Italija).
engleski
The meaning of education
nije evidentirano
the meaning of education ; the bearers and categories of meaning ; doubts about the meaning of education ; the meaning of life
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-50.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda/ Pedagogy of Communion and the Agazzi Method/ Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi
De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini Anna Lisa
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2012.
978-953-7210-52-6