Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova (CROSBI ID 410251)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Golubić, Kruno Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova / Banek Zorica, Mihaela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Golubić, Kruno

Banek Zorica, Mihaela

hrvatski

Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova

Cilj ovog rada bio je prikupljanje podataka o zastupljenosti hrvatskih visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama zajedno s analizom sadržaja koje ustanove objavljuju kako bi se na osnovi prikupljenih podataka definirale smjernice za izradu komunikacijske strategije i ostvarivanje prisutnosti visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama. Podaci o prisutnosti na društvenim mrežama prikupljani su tijekom akademske godine 2013/14. Od Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta dobiven je popis svih hrvatskih visokoškolskih ustanova. U potrazi za poveznicama prema društvenim mrežama posjećene su web stranice svih ustanova s tog popisa. Na taj način željelo se osigurati da su pronađeni sadržaji na društvenim mrežama službeni odnosno da iza njih stoji ustanova. Od 133 pregledane stranice ustanova, na njih 53 pronađene su valjane poveznice prema društvenim mrežama. Kako bi se dobile povratne informacije i mišljenja o društvenim mrežama distribuirana su i dva anketna upitnika. Prvi upitnik bio je namijenjen ispitivanju stavova osoba povezanih s hrvatskim visokoškolskim ustanovama. Prikupljeno je 307 ispunjenih upitnika, a ispitanici su bili povezani sa 64 visokoškolske ustanove. Drugi upitnik, namijenjen ispitivanju stavova osoba zaduženih za prisutnost hrvatskih visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama, poslan je na 53 ustanove za koje se utvrdilo da imaju prisutnost na društvenim mrežama. Na upitnik su odgovorile 24 ustanove. Provedena istraživanja pokazala su da ustanove imaju korist od prisutnosti na društvenim mrežama, ali da se ne koriste u punoj mjeri potencijalima koje im one pružaju. Kako bi ustanove mogle ostvariti puni potencijal koje im pružaju društvene mreže na kraju rada nalaze se i smjernice za izradu komunikacijske strategije putem društvenih mreža.

hrvatske visokoškolske ustanove, društvene mreže, Facebook, Twitter, YouTube, prisutnost na društvenim mrežama, komunikacijska strategija

nije evidentirano

engleski

The Role of Social Networks in the Presentation of Croatian Higher Education Institutions

nije evidentirano

Croatian higher education, social networks, Facebook, Twitter, YouTube, social network presence, benefits of presence on social networks, communication strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

193

14.03.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti