Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 647265)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vukojević, Zrinka Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 569-583

Podaci o odgovornosti

Vukojević, Zrinka

hrvatski

Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika

U zadnjih deset godina brojna istraživanja ukazuju na važnost integriranja dramskih postu - paka u odgojno-obrazovni rad. Pokazalo se da njihova primjena nastavu čini zanimljivom, kreativom i privlačnom, a kod učenika razvija potrebu za igrom, maštanjem i stvaralaštvom. U ovom radu željeli smo ispitati procjene učitelja primarnog obrazovanja na području Repu - blike Hrvatske o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika. U istraživanju je sudjelovalo (N = 434) učitelja primarnog obrazovanja, a rezultati pokazuju kako učitelji procjenjuju da se primjenom dramskih postupaka kod učenika mogu razviti različite kompetencije. Međutim, nedostatak osposobljenosti, znanja i smjernica za provedbu dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika predstavlja prepreku za učestalu primjenu istih u odgojno-obrazovnom procesu.

učitelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

A Primary Teacher`s Evaluation on Competences and Obstacles in Performing Drama Activities in Croatian Language Teaching

nije evidentirano

primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

569-583.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Radočaj-Jerković, Antoaneta

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-03-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti