Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 647265)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vukojević, Zrinka
hrvatski
Procjene učitelja primarnog obrazovanja o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika
U zadnjih deset godina brojna istraživanja ukazuju na važnost integriranja dramskih postu - paka u odgojno-obrazovni rad. Pokazalo se da njihova primjena nastavu čini zanimljivom, kreativom i privlačnom, a kod učenika razvija potrebu za igrom, maštanjem i stvaralaštvom. U ovom radu željeli smo ispitati procjene učitelja primarnog obrazovanja na području Repu - blike Hrvatske o kompetencijama i preprekama pri izvođenju dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika. U istraživanju je sudjelovalo (N = 434) učitelja primarnog obrazovanja, a rezultati pokazuju kako učitelji procjenjuju da se primjenom dramskih postupaka kod učenika mogu razviti različite kompetencije. Međutim, nedostatak osposobljenosti, znanja i smjernica za provedbu dramskih postupaka u nastavi Hrvatskoga jezika predstavlja prepreku za učestalu primjenu istih u odgojno-obrazovnom procesu.
učitelji primarnog obrazovanja, dramski postupci, kompetencije, prepreke, nastava Hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
A Primary Teacher`s Evaluation on Competences and Obstacles in Performing Drama Activities in Croatian Language Teaching
nije evidentirano
primary classroom teachers, drama activities, competences, obstacles, Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
569-583.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-03-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096
Povezanost rada
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti