Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 872823

Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti


Barbarić, Ana
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti // Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju / Saulačić, Ana (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje, 2017. str. 12-12 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


Naslov
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti
(Learning outcomes in the curriculum of literary-information literacy)

Autori
Barbarić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju / Saulačić, Ana - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje, 2017, 12-12

Skup
29. proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 06.-08. 04. 2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Informacijsko društvo, školska knjižnica, informacijska pismenost, ishodi učenja
(Information society, school library, information literacy, learning outcomes)

Sažetak
Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ana Barbarić, (226826)