Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti (CROSBI ID 647173)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Barbarić, Ana
hrvatski
Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti
Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.
informacijsko društvo, školska knjižnica, informacijska pismenost, ishodi učenja
nije evidentirano
engleski
Learning outcomes in the curriculum of literary-information literacy
nije evidentirano
information society, school library, information literacy, learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
12-12.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju
Saulačić, Ana
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
1847-6074
Podaci o skupu
29. proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
pozvano predavanje
06.04.2017-08.04.2017
Trogir, Hrvatska