Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti (CROSBI ID 647173)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Barbarić, Ana Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti // Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju / Saulačić, Ana (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2017. str. 12-12

Podaci o odgovornosti

Barbarić, Ana

hrvatski

Ishodi učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti

Polazište za raspravu o ishodima učenja u kurikulumu knjižnično-informacijske pismenosti ili samo informacijske pismenosti je prepoznavanje trendova koji utječu na sve aspekte obrazovnog procesa u informacijskom društvu 21. stoljeća. Globalizacija i utjecaj digitalnih tehnologija stvaraju donekle nesigurno okruženje u kojem školski knjižničar, u suradnji s učiteljima i nastavnicima, treba omogućiti učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje.

informacijsko društvo, školska knjižnica, informacijska pismenost, ishodi učenja

nije evidentirano

engleski

Learning outcomes in the curriculum of literary-information literacy

nije evidentirano

information society, school library, information literacy, learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-12.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikulum knjižničnog odgoja i obrazovanja - put prema kritičkom mišljenju, znanju i osobnom razvoju

Saulačić, Ana

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

1847-6074

Podaci o skupu

29. proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske

pozvano predavanje

06.04.2017-08.04.2017

Trogir, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice