Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 872319

Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme


Berbić Kolar, Emina
Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme, 2016. (izvorni znanstveni rad).


CROSBI ID: 872319 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme
(Croatian language curriculum in the context of the comprehensive curriculum reform)

Autori
Berbić Kolar, Emina

Izvornik
A magyar tannyelvű tanítóképző kar 2016 - Os tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye, 10. Međunarodna znanstvena konferencija 5. Metodička konferencija 3 . „ IKT u obrazovanju” konferencija

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvorni znanstveni rad

Godina
2016

Ključne riječi
Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika
(the Strategy of Education, Science and technology, the comprehensible curriculum reform, Croatian language curriculum)

Sažetak
Rad se bavi Cjelovitom kurikularnom reformom koja je dio Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, a usvojena je u Hrvatskom saboru 17. listopada 2014. Njezin drugi naziv simbolički prikazuje njezin cilj i svrhu, a glasi Nove boje znanja. Cjelovita kurikularna reforma je prva cjelovita reforma obrazovnoga sustava u Republici Hrvatskoj koja je obuhvatila sva predmetna i međupredmetna područja od predškolskih ustanova do visokoškolski ustanova, odnosno fakulteta. Predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika jedan je od temeljnih, a zasigurno i najosjetljivijih predmetnih kurikuluma koji su izrađeni u ovoj reformi. Cilj je rada pokazati na koji način se pripremao predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika, koje su bile osnovne ideje i smjernice, na koji način se povezivalo osnovnoškolsko i srednjoškolsko gradivo, te na koji se način pristupalo različitim potrebama i satnicama srednjoškolskih programa (trogodišnjih strukovnih škola, četverogodišnjih strukovnih škola, petogodišnjih strukovnih škola, gimnazija: matematičkih, jezičnih, opdih, klasičnih, sportskih).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Emina Berbić Kolar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berbić Kolar, Emina
Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme, 2016. (izvorni znanstveni rad).
Berbić Kolar, E. (2016) Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme. A magyar tannyelvű tanítóképző kar 2016 - Os tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye, 10. Međunarodna znanstvena konferencija 5. Metodička konferencija 3 . „ IKT u obrazovanju” konferencija. Izvorni znanstveni rad.
@unknown{unknown, author = {Berbi\'{c} Kolar, E.}, year = {2016}, keywords = {Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika}, title = {Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme}, keyword = {Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika} }
@unknown{unknown, author = {Berbi\'{c} Kolar, E.}, year = {2016}, keywords = {the Strategy of Education, Science and technology, the comprehensible curriculum reform, Croatian language curriculum}, title = {Croatian language curriculum in the context of the comprehensive curriculum reform}, keyword = {the Strategy of Education, Science and technology, the comprehensible curriculum reform, Croatian language curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font