Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju (CROSBI ID 647024)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Balog, Antal Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju // “Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” / Petković, Saša (ur.). Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 94-107

Podaci o odgovornosti

Balog, Antal

hrvatski

Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju

U okruženju slobodnog tržišta i međusobnog gospodarskog natjecanja poslovnih subjekata, svaki od tržišnih takmaca nastoji pridobiti što veći broj kupaca za sebe. U tim se poslovnim međuodnosima, osim ekonomskih i društvenih čimbenika, prepleću različite društvene vrijednosti i norme. Društveni će akteri pojedinim društvenim vrijednostima i normama davati prednost pred drugima - jedne će naglašavati, a druge će prigušivati ili ih pokušati zaobići u poslovanju. U tom su području sudionici u poslovnom procesu ponajprije prodavatelji i kupci, a s njima marketinške agencije i mediji stupaju u poslovne odnose koji nužno imaju implikacije za koje se može tvrditi da imaju moralne atribute. Cilj rada jest sagledati i objasniti sljedeće težišne oblike moralnog postupanja poslovnih subjekata u području poslovnog oglašavanja: istinitost oglašavanja, vrste manipulacija uz prateće prisile, paternalizam poslovnog oglašavanja, sprečavanje oglašavanja i distribucija moralne odgovornosti u oglašavanju. Međusobna ravnoteža nabrojenih moralnih aspekata marketinškog oglašavanja pruža poslovanju gospodarskih subjekata sukladnost s ekonomskim i etičkim načelima. Glavna metoda istraživanja temelji se na uspoređivanju različitih stajališta autora u postojećoj stručnoj literaturi. Kao rezultat istraživanja može se navesti da je obveza poslovnih subjekata kontinuirano moralno promišljanje onih poslovnih aktivnosti i okolnosti u marketinškom oglašavanju koje imaju ili bi mogle imati moralne implikacije u odnosu na dionike marketinškog procesa.

marketinško oglašavanje, moralna prosudba, poslovna etika

nije evidentirano

engleski

Areas of Moral Judgement in Marketing Advertising

nije evidentirano

marketing advertising, moral deliberation, business ethics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

94-107.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

“Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti”

Petković, Saša

Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci

978-99938-46-69-7

Podaci o skupu

Šesti interkatedarski skup katedri za menadžment zemalja Jugoistočne Europe i naučna konferencija

predavanje

07.10.2016-08.10.2016

Banja Luka, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija