Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenik stranoga jezika struke u kaleidoskopu individualnih razlika (CROSBI ID 646989)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pavičić Takač, Višnja Učenik stranoga jezika struke u kaleidoskopu individualnih razlika. 2015

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja

hrvatski

Učenik stranoga jezika struke u kaleidoskopu individualnih razlika

Većina definicija stranoga jezika struke uključuje dimenzije metodičkoga pristupa, odabira tema, tekstova, jezičnih znanja i jezičnih sposobnosti te usmjerenost na određenu znanstvenu disciplinu, odnosno struku. Te se dimenzije obično temelje na utvrđenim jezičnim potrebama učenika stranoga jezika struke. Analiza potreba najčešće proizlazi iz uopćenih obilježja i osobitosti ciljne struke (npr. poslovnoga engleskog, njemačkoga za pravnike, medicinskog jezika itd.) te se provodi s ciljem oblikovanja odgovarajućih nastavnih programa, udžbenika ili nastavnih aktivnosti. No, učenik je, čini se, u drugome planu. Kada propitujemo nastavu jezika struke, analiziramo učenikove potrebe ili njegov jezični ostvaraj, uzimamo li u obzir individualne osobine učenika koje utječu na njegov uspjeh, kao što su motivacija, strategije učenja, strah od stranoga jezika? U ovome će se izlaganju razmotriti koja smo individualna obilježja skloni pripisivati učeniku stranoga jezika struke te usporediti u kojoj se mjeri ona podudaraju ili razlikuju od empirijski utvrđenih obilježja. Individualne razlike učenika, poput različitih oblika i boja u kaleidoskopu, stvaraju jedinstvenu sliku svakog učenika. Naš je cilj i zadatak iza stereotipne slike razabrati sliku tipičnoga učenika kako bismo u nastavi stranoga jezika struke uvažili stvarne potrebe učenika.

individualne razlike, jezik struke

nije evidentirano

engleski

LSP Learner in the Kaleidoscope of Individual Difference

nije evidentirano

individual differences, language for specific purposes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

3. stručno-znanstveni skup udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama OD TEORIJE DO PRAKSE U JEZIKU STRUKE

ostalo

20.02.2015-21.02.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija